سردار آزمون در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سردار آزمون
سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ با دو گلی که در بازی مقابل سامارا به ثمر رساند با 12 گل به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال روسیه صعود کرد.

 به گزارش  ایرنا، تیم فوتبال زنیت دیشب با دبل «سردار آزمون» مهاجم ملی پوش ایرانی خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم سامارا را شکست داده و یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر روسیه نزدیک شود.

 

آزمون در دقیقه 9 نخستین گل تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نیز در دقیقه 31 دومین دبل خود را انجام داد و تاراس بولراک چهار دقیقه بعد سومین گل زنیت را وارد دروازه میهمان کرد.

آزمون که پایه گذار برتری زنیت در این دیدار بود و روند درخشانی را به همراه تیم جدیدش سپری می کند، در دقیقه 90 جای خود را به موسائف داد.

 

زنیت با احتساب سه امتیاز این بازی، هم اکنون با 57 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه بوده و لوکوموتیو به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم 49 امتیازی است و کراسنودار نیز با 46 امتیاز در جایگاه سوم است.

 

در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه نیز، سردار به همراه فئودور چالوو از زسکا مسکو در مکان نخست قرار دارد و سیلوستر ایگبون از اوفا و ویکتور کلاسون از کراسنودار مشترکا با 9 گل در جایگاه های بعدی هستند.

 

چهار هفته تا پایان لیگ برتر روسیه باقیمانده و سردار این فرصت را دارد تا برای نخستین بار به عنوان آقای گل فوتبال روسیه دست پیدا کند.

 

آزمون مدتی پیش عنوان بهترین بازیکن ماه روسیه را پس از چند هفته درخشش بدست آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------