آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

سوارز: مثل بچه ها دفاع کردیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سوارز
«لوئیس سوآرز» مهاجم تیم بارسلونا ضمن عذرخواهی از هواداران بابت شکست تحقیرآمیز در آنفیلد و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، آبی اناری ها را به «دفاع کردن مثل بچه ها» متهم کرد.  

به گزارش ایرنا، شبکه ای اس پی ان روز چهارشنبه نوشت: «دیووک اوریگی» و «جورجینیو واینالدوم» هر کدام 2 بار برای لیورپول گلزنی کردند تا قرمزهای آنفیلد برای دومین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

در این بین، سوارز اظهار داشت: اینکه ما یعنی بارسلونا در عرض یک دقیقه 2 گل خوردیم به هیچ عنوان قابل هضم نیست؛ روی گل چهارم هم مثل بچه ها دفاع کردیم.

 

این دومین باری است که در جریان 2 فصل متوالی، کاتالان ها برتری سه گله خانگی خود را در بازی برگشت از دست می دهند؛ آنها فصل گذشته پس از اینکه در نیوکمپ چهار بر یک آ. اس رم را مغلوب کردند، در ورزشگاه المپیکو رم با نتیجه سه بر صفر تسلیم شده از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

 

سوآرز که به محض بازگشت به آنفیلد با واکنش های منفی و و فحاشی هوادارانی مواجه شد که روزی وی را می پرستیدند، معتقد است بازیکنان باید آماده سیل انتقادها باشند.

 

مهاجم اروگوئه ای در ادامه افزود: باید خودمان را به قضاوت بگذاریم و ببینیم چه اتفاقی رخ داد؛ این دومین باری است که چنین اتفاقی می افتد؛ اجازه نداریم یک اشتباه را 2 سال پیاپی تکرار کنیم؛ موضوعات و مشکلات زیادی برای ارزیابی و تفکر وجود دارد.

 

وی ادامه داد: باید از هواداران عذرخواهی کینم و آگاه باشیم که باران انتقادها روی سرمان سرازیر شود؛ واقع ناراحتیم و عذاب می کشیم؛ ما هم انسان هستیم و درد را می فهمیم.

 

این در حالی است که «ارنستو والورده» سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: برای هواداران ناراحتیم؛ بازی کردیم تا آنها احساس غرور کنند؛ همه از ما انتظار دارند که همیشه برنده شویم اما باختیم و دردناک باخیتم.

 

وی ادامه داد: این اولین باخت ما در فصل جاری لیگ قهرمانان بود اما برای ما خیلی گران تمام شد؛ بازیکنان در زمین بازی می کنند و بیشتر از همه آزار می بینند؛ دردناک ترین موضوع این است که آنچه در رم اتفاق افتاد، بار دیگر تکرار شد اما زمانی که شما چهار بر صفر می بازید هیچ بهانه ای ندارید؛ آنها بهتر بودند و باید آن را بپذیریم.

 

با وجود اینکه والورده از زمان نشستن روی نیمکت بارسا در سال 2017، عنوان قهرمانی لالیگا را 2 بار پیاپی فتح کرده اما بدنبال رقم خوردن یکی از سخت ترین شکست های تاریخ باشگاه، آینده مرد اسپانیایی بار دیگر زیر ذره بین قرار گرفته است.

 

وی در خصوص آینده شغلی خود در نیوکمپ تاکید کرد: نمی دانم این شکست تا چه اندازه روی آینده من تاثیر گذار است؛ در حقیقت زمان کافی برای فکر کردن به این موضوعات را نداشتیم اما در حال حاضر مسئولیت شکست و همه اتفاقات بد بر عهده سرمربی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------