عذرخواهی سازمان لیگ از باشگاه پدیده/ محل فینال حذفی مشخص نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از باشگاه پدیده به خاطر نادیده گرفتن شانس قهرمانی این تیم عذرخواهی کرد. 

به گزارش مهر، سعید فتاحی درباره اعتراض تیم پدیده به نادیده گرفتن شانس این تیم برای قهرمانی از سوی سازمان لیگ به رادیو تهران گفت: حق با تیم پدیده بوده است. یک جام از قبل داشتیم. مجدداً سه جام دیگر ساختیم ولی دوستان در روابط عمومی به اشتباه اعلام کرده بودند.

 

وی افزود: اگر تمام تیم‌ها تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشته باشند باید جام را به چهار شهر ببریم. قبلاً هم این کار را کرده ایم. دوستان حواسشان به جدول نبوده است و فکر کردند نتیجه بازی سپاهان تأثیرگذار است. از هواداران تیم پدیده عذرخواهی می‌کنم.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره غیبت مربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری تاکید کرد: ما آئین نامه داریم و جریمه در آئین نامه تعیین شده است. یک مقدار ملاحظه حال مربیان را می‌کردیم که یا پرواز داشتند یا به خاطر کسالت به نشست نمی‌آمدند. این غیبت‌ها دارد غیر واقعی می‌شود چون تعدادش زیاد شده است. طبق قانون جریمه در نظر می‌گیریم و از فصل بعد اگر تعداد غیبت‌ها زیاد شود آن را به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا محرومیت هم داشته باشد.

 

فتاحی افزود: سازمان لیگ به خاطر مسائل مالی ملاحظه می‌کرد ولی دو سه هفته‌ای است که ناظران گزارش می‌کنند و مربیانی که به نشست نمی‌روند جریمه می‌شوند.

 

به گفته مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، طبق آئین نامه چون قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، جام قهرمانی در هفته سی‌ام اهدا می‌شود.

 

فتاحی در خصوص زمان و مکان فینال جام حذفی هم تاکید کرد: محل برگزاری فینال جام حذفی را تا پایان این هفته به صورت قطعی اعلام می‌کنیم. به خاطر گرمای هوا فینال در خرمشهر برگزار نمی‌شود. زمان مرحله نیمه نهایی هشتم خرداد است و زمان فینال دوازدهم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------