آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آینده مبهم ستارگان استقلال در پایان فصل



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

سید حسین حسینی، سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید نورافکن، علی کریمی و آیاندا پاتوسی، ‌10‌بازیکنی هستند که قراردادشان در پایان فصل با استقلال به اتمام می‌رسد و با توجه به این شرایط خاص به نظر می‌رسید استقلال اولین تیمی باشد که فعالیت رسمی خود در نقل‌وانتقالات تابستانی را آغاز می‌کند.

 

اما درست در ‌شرایطی که خیلی از تیم‌ها مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با بازیکنان و حتی جذب بازیکن جدید را آغاز کرده‌اند، بحث انتخاب سرمربی استقلال در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا پایان فصل به دغدغه اصلی استقلالی‌ها تبدیل شده است. در این میان گزینه‌های مختلفی مطرح می‌شود؛ از ادامه دادن با فرهاد مجیدی تا خبر مذاکره با قلعه‌نویی و خوزه مورسیا و در‌نهایت هم وعده‌های خطیر در مورد مربی بزرگ خارجی. در این گیر‌ و دار که استقلال هنوز اسم مربی خود را برای فصل آینده نمی‌‌داند و درگیر تایید و تکذیب‌های مدیرانش در این خصوص است، نقل‌وانتقالات تیم‌ها کم‌کم شروع شده‌ و رقیبان استقلال برنامه‌ریزی‌های خودرا برای فصل پیش‌رو آغاز کرده‌اند.

 

استقلال ‌10 ‌بازیکن با قرارداد تمام‌شده دارد و رفتن صیادمنش به فنرباغچه قطعی شده و صحبت از جدایی طارق همام هم به گوش می‌رسد و حال سوال اینجاست که آیا قرار است استقلال باز هم نقل‌وانتقالات را از دست بدهد؟ در‌ حالی این سوال مهم در ذهن هواداران استقلال نقش بسته که یکی از مشکلات این تیم در سال‌های اخیر عدم یارگیری مناسب و یا جذب بازیکنان در زمان نامناسب بوده است. حرف‌وحدیث‌های زیادی در خصوص دخالت در اوضاع باشگاه استقلال بار‌ها شنیده و انتقاد‌های زیادی مطرح شد اما چرا با وجود این‌که این مسئله باید درسی برای آینده باشد، مدیران باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای مذاکره با بازیکنان فصل آینده نکرده‌اند؟ وقتی فصل نقل‌وانتقالات فرا برسد، بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده شاید دنبال گزینه‌های بهتری بروند یا وقتی بی‌میلی مسئولان باشگاه را ببینند به فکر جدایی بیفتند.

 

در این بین سکوت بخش رسانه‌ای باشگاه و عدم برنامه‌ریزی مناسب در این بخش نیز منجر به صحبت‌های گاه‌و‌بیگاه مسئولان بدون هماهنگی می‌شود و این موضوع تا جایی پیش می‌رود که مدیران در استقلال خودشان خودشان را تکذیب می‌کنند و عضو هیئت‌مدیره از بی‌خبری‌اش در‌ مورد وقایع روزمره در باشگاه و مذاکرات و توافقات می‌گوید و هر روز یک گزینه در اینستاگرام و تلگرام برای استقلال روی میز قرار می‌گیرد. در این شرایط بهتر است مدیران استقلال به جای تکذیب و مصاحبه‌های بی‌مورد از الان فکر فصل آینده باشند و با تمدید قرارداد حداقل‌۷۰ درصد بازیکنان مثل فصل قبل روزهای سرنوشت‌ساز و مهم پیش فصل را از دست ندهند.

 

 

 خراسان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------