آمادگی مدیرعامل پرسپولیس برای واگذاری باشگاه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
تمامی اسناد اداری و حقوقی آماده است و حاضریم در جلسات، مستندات لازم را ارائه کنیم و در هر نشستی با قوت حضور خواهیم یافت تا این مهم به سرانجام برسد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه آمادگی کامل را برای واگذاری به بخش خصوصی دارد و امیدوارم هرچه زودتر نحوه واگذاری اعلام شود.

 

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ «ایرج عرب» در این باره افزود: هدایت 2 باشگاه استقلال و ‌پرسپولیس باتوجه به شرایط کنونی و نگاه حرفه ای به فوتبال با شرایط دولتی امکان پذیر نیست و بی تردید در جلسه ای که با مسوولان وزارت ورزش خواهیم داشت، تمام ابعاد را عنوان می کنیم.

 

وی گفت: سیستم دولتی مشکلاتی دارد و این نوع نگرش مدیریتی با روح باشگاه داری حرفه ای درتناقض است. بر این اساس موضوع واگذاری باشگاه ها برعهده سازمان خصوصی سازی است و امیدوارم هرچه زودتر نحوه چکونگی واگذاری اعلام شود.

 

مدیرعامل باشگاه در پایان اضافه کرد: تمامی اسناد اداری و حقوقی آماده است و حاضریم در جلسات، مستندات لازم را ارائه کنیم و در هر نشستی با قوت حضور خواهیم یافت تا این مهم به سرانجام برسد.

 

بنا به این گزارش، هیات وزیران آذر ماه سال 97 پیشنهاد وزارت ورزش بر واگذاری 2 شرکت استقلال و پرسپولیس را که به تایید رییس جمهوری رسیده بود، تصویب کرد.

 

سازمان خصوصی سازی هم در اجرای تصمیم اخیر این هیأت آماده سازی و واگذاری سهام این 2 باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

در همان مقطع رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود که تصمیم داریم تا قبل از نوروز 98 مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

 

اما اسفندماه سال گذشته وزیر ورزش و جوانان در واکنش به مصوبه مجلس درباره خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم گفت: اراده دولت این است که خصوصی سازی در سال 98 انجام گیرد.

 

دولت با روال واگذاری که در مجلس به تصویب رسید، مخالفت کرد. زیرا مراحل اجرایی کار باید آسان تر و به طور کامل انجام گیرد و واگذاری به شیوه بلوکی از طریق فرابورس کار را سخت می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------