آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

نظر یکی از مدعیان نیمکت استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدافع اسبق استقلال می گوید نمی شود در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در دو هفته اظهار نظر کرد. 

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده در این باره گفت:  دو هفته است ایشان آمده است، خیلی زود است و حتی نمی شود در مورد آن صحبت کرد. اگر جای دیگر مربیگری کرده بود باز می شد در این باره صحبت کرد. من بازی های آخر استقلال را خیلی دنبال نکرده ام. استقلال همان روندی که قبلا هم داشته را دارد و این نوسانات همچنان وجود دارد.

 

او در مورد مردود اعلام شدن گل استقلال می گوید: واقعا غیر قابل باور بود. داور پشت دروازه یک متری توپ است و دقیقا تمرکز دارد، نمی دانم کمک داور چرا این گل را مردود اعلام کرد. نمی گویم استقلال حتما می برد،  شاید دو گل دریافت می کرد اما انتظار می رفت حق این تیم داده شود.

 

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه اگر استقلال صنعت نفت را شکست می داد می توانست قهرمان شود هم گفت: این ها اتفاق هایی است که افتاده است، نمی خواهم تهمتی بزنم ولی در این یکی دو ساله داوری خیلی به ضرر استقلال بوده است. اشتباه های داوری هواداران را ناراحت کرده و به نظر ناراحتی هواداران به حق است.

 

مهدی پاشازاده در مورد سبک کاری مربی خارجی که استقلال باید انتخاب کند هم گفت: خیلی سخت است در این باره صحبت کنیم. ما زیرساخت مربی خارجی را نداریم، حتی یک زمین تمرین هم نداریم.  مربی خارجی برای استقلال مثل این است که در پراید بنزین سوپر بریزیم. نمی توانیم کت گوچی با دمپایی تن مان کنیم. با این قیمت دلار باید مربی درجه 5 خارجی بیاوریم، در صورتی که فقط باید مربی درجه یک بیاوریم تا پیشرفت کنیم. با این شرایط همان مربی ایرانی بهتر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------