آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

نظر ۳ عضو هیات مدیره استقلال: امیر قلعه‌نویی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , امیر قلعه‌نویی
در باشگاه استقلال موافقت اعضای هیات مدیره با بازگشت قلعه‌نویی پایان ماجرا نیست، چون پیش از این هیات مدیره استقلال مسئولیت انتخاب سرمربی را به مدیرعامل سپرده. 

اگر از محتوای گفت و گوهای جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال خبردار شوید، از خودتان می‌پرسید پس این خبر مذاکرات مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه با مربیان خارجی چه معنایی دارد؟

 

استقلال در همین هفته با دو مربی خارجی وارد مذاکره شد، هم با ماسیمو کاررا و هم‌‌‌‌ آنجلو آلسیو، هر دو دستیار کونته. فارغ از اینکه مذاکره همزمان با دو همکار ایتالیایی غیرحرفه‌ای و عجیب به نظر می‌رسید، اما حالا مسئله مهم‌تر در استقلال این است که ۳ عضو هیات مدیره این باشگاه گرایشی به حضور مربی خارجی ندارند و یک گزینه را برای بحث در جلسه هیات مدیره روی میز گذاشته‌اند: امیر قلعه‌نویی.

 

اعضای هیات مدیره که برای بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال تلاش می‌کنند چندان غیرقابل تشخیص نیستند، کامران منزوی، میرشاد ماجدی و احمد سعادتمند. در جلسه دوشنبه‌شب استقلال البته اسماعیل خلیل‌زاده حضور نداشت و چه بسا اگر او بود تعداد موافقان بازگشت قلعه‌نویی به استقلال به چهار عضو در هیات مدیره می‌رسید. ماجرای انتخاب مربی در استقلال اما کمی پیچیده‌تر است.

 

در باشگاه استقلال موافقت اعضای هیات مدیره با بازگشت قلعه‌نویی پایان ماجرا نیست، چون پیش از این هیات مدیره استقلال مسئولیت انتخاب سرمربی را به مدیرعامل سپرده و امیرحسین فتحی در جلسه هیات مدیره به انتخاب مربی خارجی اصرار داشت. مذاکره با گزینه‌های ایتالیایی اگرچه به نتیجه روشنی نرسیده اما در راستای همین اصرار مدیرعامل به حضور جانشین خارجی برای وینفرد شفر است. فراموش نکنیم در روزهای آغازین کار فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی -بعد از اخراج شفر- همه در استقلال گفتند که فرهاد در آغاز فصل آینده همچنان دستیار مربی جدید خارجی جدید خواهد بود.

 

کامران منزوی، عضو هیات مدیره استقلال پس از آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال جملاتی را به زبان آورده که نشان می‌دهد در راستای نظراتش در جلسه هیات مدیره است. این حرف‌ها را بخوانید: "نماینده ما برای مربیان خارجی صحبت کرده است، یک نفر گفته دخترم مقیم آمریکاست و نمی‌توانم به ایران بیایم. معاونت ورزشی باشگاه با خیلی از گزینه‌ها که صحبت می‌کند، اولین سؤالی که می‌پرسند این است که به ایرانی می‌آیی یا نه؟ وقتی معاونت ورزشی به گزینه‌ای می‌رسد آن را در کمیته فنی مطرح می‌کند تا گزینه مذکور بررسی شود. برخی از مربیان مدنظر می‌گویند شما که تحریم هستید و نمی‌توانید دلار جابه‌جا کنید، چطور می‌خواهید پول من را بدهید؟ سوابق دو مربی دیگر را نیز بررسی کردیم که یکی از آنها دو بار سکته قلبی کرده و دیگری هم تیمش کمتر از هفت گل نخورده است! آنقدر ایجنت وجود دارد که گزینه‌های خودشان را معرفی کنند."

 

کامران منزوی انتخاب مربی خارجی را پیچیده جلوه داده. بله پیچیده است و دقت و وسواس و مدیریت می‌خواهد اما مسئله جابه‌جایی پول موضوعی نیست که قابل حل نباشد. همین حالا پرسپولیس و چند تیم دیگر مربی خارجی دارند. همین حالا تیم ملی مربی خارجی استخدام کرده و استقلال هم تا همین چندی پیش مربی خارجی روی نیمکت خود داشت. پس مسئله آنقدر که کامران منزوی می‌گوید غیرقابل حل نیست.

 

گرایش به حضور امیر قلعه‌نویی در باشگاه استقلال اما تازگی ندارد. مدتهاست که هر از گاهی بحثش مطرح می‌شود. این‌بار اما ۳ عضو هیات مدیره واضح‌تر از قبل در جلسه هیات مدیره نظرشان را گفته‌اند و فتحی که پیش‌تر تلقی می‌شد او نیز با بازگشت قلعه‌نویی موافق است، پاسخش این بوده که پروژه انتخاب سرمربی جدید خارجی را پی می‌گیرد.

 

 

 ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------