تاکید معاون وزیر ورزش بر پیگیری و شناسایی سایت‎های شرط‎بندی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,عبدالحمید احمدی
به گفته معاون فرهنگی وزیر ورزش و به منظور صیانت از محیط پاک ورزش و مبارزه با تبانی و پولشویی، برخورد با سایت‌ها و شبکه‌های فعال شرط‎بندی ادامه دارد.

به گزارش  مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی گفت: از حدود یک سال قبل با درخواست وزیر ورزش و جوانان از دادستان کل کشور مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارتخانه‌ها، فناوری و ارتباطات کشور، اطلاعات، ورزش و جوانان، صنعت و معدن و تجارت، و پلیس فتا به همراه بانک مرکزی نسبت به بررسی ابعاد و شناسایی شاهراه‌های اصلی تخلف اقدام شود و تشدید نظارت و کنترل این شبکه‌ها و پیگیری قضائی آنها را در دستور خود قرار دهد.

 

وی ادامه داد: عمده تهدید بالقوه این سایت‌ها احتمال تأثیر بر نتایج مسابقات و یا عملکرد عوامل باشگاه‌ها و تبانی و رواج پولشویی سیستماتیک در بدنه ورزش است که مغایر با ارزش‌های فرهنگی جامعه و روح حاکم بر ورزش و مغایر با قوانین FAIRPLAY است.

 

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با تأکید دکتر سلطانی فر به فدراسیون فوتبال و معاونت‌های قهرمانی و فرهنگی و حراست وزارت ورزش موضوع شناسایی و برخورد با این سایت‌ها و اساساً موضوع شرط بندی و شبکه‌های هرمی در فوتبال همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------