آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

صحبت‌های ضد ایرانی و ناشایست کاپیتان تیم ملی لهستان/ هواداران لهستانی خواهان برخورد با کوبیاک شدند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان
کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان در اظهاراتی عجیب صحبت‌های تند و زننده‌ای درباره ایران به زبان آورد.

به گزارش  تسنیم، میهاو کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان در مصاحبه‌ای گستاخانه به انتقاد از والیبال ایران و مردم ایران پرداخته است. لحن صحبت‌های او به قدری زننده است که مردم لهستان از فدراسیون والیبال این کشور خواسته‌اند تا او را به خاطر آن تنبیه و جریمه کند.

 

کوبیاک به رسانه‌های لهستانی گفت: ایرانی‌ها همیشه طوری وانمود می‌کنند که انگار بی‌گناه و بسیار عالی و خونگرم هستند و در مقابل ما بدترین آدم‌های دنیا هستیم ولی به نظر من آنها مردمی بد ذات و لعنت شده هستند. اگر چه آنها خودشان را «پارس» و نه «عرب» خطاب می‌کنند ولی  برای من چنین ملتی وجود خارجی ندارد. ما بعضی اوقات مجبور هستیم با آنها بازی کنیم ولی آنها برای من وجود ندارند. آنها مثل ماهی بدون افتخار و ضعیف هستند.

 

کوبیاک به فینال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم پاناسونیک و شهرداری ورامین و حاشیه‌های جنجالی آن نیز اشاره کرد و گفت: خیلی به ندرت پیش می‌آید که کسی بتواند مرا اینقدر عصبانی و از کنترل خارج کند. سن و شرایط جسمی‌ام به من اجازه نمی‌دهد که وارد چنین حاشیه‌ها و جنجال‌هایی شوم و اصلاً چنین مسائلی برای من جالب نیست. به همین خاطر حریف باید خیلی تلاش کند تا مرا به آن درجه از عصبانیت برساند. بازیکن حریف زیر تور ایستاد و به خانواده من توهین کرد و وقتی من به طرف او رفتم، پشت هم تیم‌هایش مخفی شد و فرار کرد.

 

وی گفت: دیگر احترامی برای مردم ایران قائل نیستم. من دیگر آنها را نمی‌بینم و هیچ تفاوتی بین آنها و عرب‌ها قائل نیستم.

 

اگرچه رسانه‌های لهستانی با حذف ویدئوهای مربوط به این مصاحبه تلاش کردند آن را یک گفت‌وگوی غیر رسمی بین یک خبرنگار و کوبیاک جلوه دهند ولی هواداران والیبال در لهستان از این نوع صحبت کاپیتان تیم ملی کشورشان ابراز نارضایتی کردند و خواستار تنبیه و جریمه این بازیکن به خاطر الفاظ غیر اخلاقی شدند.

 

هواداران لهستانی گفته‌اند: کوبیاک در زمین والیبال یک فرشته نیست. او همیشه باعث تحریک حریفان می‌شود و سپس نقش آدم بی‌گناه را بازی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------