تیکدری: به تبریز آمدم چون می‌خواهم قهرمان لیگ شوم/ به خاطر مذاکره با تراکتور در مس محروم شدم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی تیکدری
هافبک جدید تراکتورسازی از پیوستنش به این تیم و امید و انگیزه‌هایش صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با ایلنا در خصوص پیوستنش به تراکتورسازی اظهار داشت: من پیشنهادات دیگری هم از سپاهان و چند تیم دیگر داشتم ولی تصمیم گرفتم به تراکتورسازی بیایم و این تیم که قرار است در فصل جدید برای قهرمانی بسته شود را همراهی کنم و امیدوارم بازیکن مفیدی برای تراکتور باشم.

 

وی در مورد کار سختی که در تراکتور دارد گفت: صد در صد کار سختی دارم و می‌دانم تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد که با تجربه هستند و من هم قصد دارم کنار آنها پیشرفت کنم و از آنها چیزهای مفیدی یاد بگیرم. می‌توانستم کارم در لیگ برتر را با یک تیم ضعیف‌تر شروع کنم ولی به هر حال تصمیم گرفتم به تراکتورسازی بیایم.

 

هافبک تراکتورسازی در ادامه عنوان کرد: من نیم فصل هم پیشنهاداتی از لیگ برتر داشتم و همین تراکتورسازی هم به دنبال من بود ولی باشگاه اجازه جدایی به من نداد چرا که مس کرمان برای صعود به لیگ برتر برنامه داشت ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد و شرمنده مردم کرمان شدیم. امیدوارم تیم مس فصل بعد لیگ برتری شود چرا که تیم شهرم است.

 

تیکدری در مورد کار سختش برای رسیدن به ترکیب اصلی تراکتورسازی عنوان کرد: می‌دانم کار سختی دارم ولی درخشش چند بازیکن در فصل‌های اخیر که از لیگ یک به لیگ برتر رفتند به من و سایرین روحیه و انگیزه زیادی می‌دهد. برای مثال مهدی قائدی به استقلال رفت و یا محمد کریمی که در سپاهان عملکرد درخشانی داشت و آقای پاس گل لیگ شد یا چند بازیکن دیگر مثل سعید مهری و... نشان دادند بازیکنی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید می‌تواند به سرعت موفق شود و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیافتد.

 

وی در مورد انیگزه‌هایش برای حضور در تراکتور هم گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و عملکرد بازیکن در این تیم به چشم می‌آید و من دوست دارم در صورت امکان از طریق این تیم لژیونر شوم و به تیم ملی برسم و فکر می‌کنم توانایی رسیدن به این اهداف را دارم.

 

هافبک جدید تراکتور در مورد قولش به هواداران خاطرنشان کرد: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که برای سربلندی این تیم همه توانم را به کار می‌گیرم و از جانم مایه می‌گذارم و چیزی برای تراکتور و طرفداران خوبش کم نخواهم گذاشت.

 

وی در مورد اینکه تراکتورسازی هنوز سرمربی ندارد و قرارداد بستن با این تیم در این شرایط ریسک بود هم توضیح داد: قبول دارم که این موضوع ریسک است ولی همه تلاشم را می‌کنم سرمربی تیم هرکسی که بود خودم را در تمرینات به او اثبات کنم و هیچ مربی از بازیکن خوب تیمش نمی‌گذرد و من اگر عملکردم خوب باشد هر سرمربی‌ای بیاید از من استفاده خواهد کرد.

 

تیکدری در پایان در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر مصدومیتش مطرح شده بود گفت: من مصدوم نبودم و دلیل بازی نکردنم در یک مقطع در ترکیب مس این بود که به خاطر مذاکره با تراکتورسازی باشگاه من را محروم کرد و بازی نداد و دلیل دیگری نداشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------