دستگیری دو ترک‌تبار به خاطر حمله به اوزیل



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , اوزیل
پلیس لندن اعلام کرد در ادامه بررسی پرونده حمله مسلحانه به مسوت اوزیل در نزدیکی خانه‌اش در این شهر، دو نفر را دستگیر کرده است. 

به گزارش  ورزش سه ، مسوت اوزیل چندی پیش در نزدیکی خانه‌اش در شهر لندن با حمله مسلحانه روبرو شده بود و به همین خاطر نامش در لیست بازیکنان آرسنال برای بازی امروز این تیم مقابل نیوکاسل قرار نگرفت و به همراه  هم‌تیمی‌هایش به نیوکاسل سفر نکرد. حالا پلیس لندن اعلام کرده که در ادامه تحقیقاتش درباره آن حادثه دو نفر را دستگیر کرده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , اوزیل

 

آرسنال روز جمعه اعلام کرد مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ به دلیل حوادث نگران‌کننده‌ای که برای آنها اتفاق افتاده روز یکشنبه در بازی این تیم مقابل نیوکاسل شرکت نخواهند داشت و با آرسنال به نیوکاسل سفر نخواهند کرد. آرسنال دلیل این تصمیم خود را رفاه و امنیت بازیکنان خود و خانواده‌هایشان اعلام کرده است.

 

اشاره بیانیه آرسنال به اتفاقی است که دو هفته پیش برای اوزیل و کولاسیناچ افتاد. چند فرد مسلح در نزدیکی خانه مسوت اوزیل به او و کولاسیناچ حمله ور شده و بعد از درگیری کولاسیناچ با آنها کار به فرار کردن دو بازیکن آرسنال با ماشین مسوت اوزیل در خیابانهای لندن و تعقیب آنها با موتورسیکلت از سوی مهاجمین کشید.

 

 گل می‌گوید پلیس لندن دو مرد را در رابطه با این حادثه دستگیر کرده و این دو ماه آینده به دادگاه فرستاده خواهند شد. پلیس لندن با اطلاعیه‌ای هویت این دو فرد را اعلام کرده و مشخص است هر دو نفر ترک‌تبار هستند. در اطلاعیه پلیس آمده:" فرهات ارجان و سلمان اکینجی به دلیل حادثه‌ای که برای دو بازیکن آرسنال پیش آمده بود دستگیر شده و به آنها تفهیم اتهام شده است. آنها روز 6 سپتامبر در مقابل دادگاه قرار خواهند گرفت".

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------