سهراب مرادی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌رسد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سهراب مرادی
پزشک معالج قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک از حضور این ورزشکار در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد.

 به گزارش تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، دکتر بابک امینی، پزشک معالج شانه سهراب مرادی صبح امروز (یکشنبه) ضمن حضور در محل فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی، رئیس و محسن بیرانوند، دبیر این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس فدراسیون وزنه برداری در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به دکتر‌ امینی از زحمات وی در روند بهبود و تکمیل فرآیند درمان سهراب مرادی تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه نیز دکتر امینی درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک، اظهار داشت: تا 10 روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

 

پزشک جراح و متخصص مفاصل تأکید کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بینم و به طور حتم وی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو خواهد رسید، ولی به خاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه برداری کشورمان، در رقابت‌های جهانی تایلند حضور پیدا نمی‌کند.

 

دکتر امینی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(OCC) آلمان کاملاً ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------