آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

تیم ملی والیبال بانوان ایران ۰ - کره جنوبی ۳ / شکست سرو قامتان ایرانی مقابل میزبان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم ملی والیبال بانوان
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و شکست خورد.

به گزارش خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی والیبال والیبال ایران و کره جنوبی صبح امروز در دیدار افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در سئول به مصاف یکدیگر رفتند. 

ست نخست / کره جنوبی ۲۵ - ایران ۱۷

 

هواداران کره‌ای برای این بازی سنگ تمام گذاشته بودند، اما قسمت‌های زیادی از سالن خالی بود.  

 

چشم بادامی‌ها که که تاکنون در این رقابت‌ها به ۷ عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی رسید ه اند همان طور که پیش بینی می‌شد بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، آن‌ها در دفاع بسیار عالی بودند و با دفاع روی تور خوبشان شرایط را برای ایران سخت کردند. سرو قامتان بانوی ایرانی اگر چه در ابتدای کار از حریفشان عقب افتادند، اما در ادامه با ارائه یک بازی بی نقص و عالی توانستند کار را به تساوی بکشانند، کره میزبان، اما موفق شد با چند دفاع عالی روی تور و استفاده از خلاء دفاعی ایران به چند امتیاز پیاپی دست پیدا کند و از ایران پیشی بگیرد.

 

تیم ملی والیبال کره جنوبی با نتیجه ۲۵ - ۱۷ به پیروزی رسید.

 

ست دوم/ کره جنوبی ۲۵ - ایران ۹

 

ست دوم دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی متفاوت آغاز شد، بازی دو تیم پایاپای بود، اما بازیکنان ایران توانستند از حریفشان پیشی بگیرند، این نتیجه ادامه دار نبود و کره ای‌ها با چند ضربه محکم و دقیق توانستند نخستین تیمی باشند که به امتیاز ۸ می‌رسند.

 

بازیکنان کره‌ای در ادامه نمایش فوق العاده‌ای داشتند و با ارئه یک بازی سرعتی مناسب اجازه کسب امتیاز به ایران را ندادند و موفق شدند فاصله مطمئنی را با تیم ایران ایجاد کنند.  سرو قامتان بانوی کشورمان در ادامه کار موفق شدند چند امتیاز کسب کنند، اما اختلاف دو تیم در ست دوم مسابقه بسیار زیاد شده بود و ملی پوشان ایرانی کار دشواری داشتند.  

 

دریافت عالی بازیکنان کره ای و اشتباهات پی در پی بازیکنان ایرانی در نتیجه باعث شد تا تیم ملی والیبال کشورمان شکست سنگینی را متحمل شود.  

 

ست سوم / کره جنوبی ۲۵ - ایران ۱۴ 

 

نخستین امتیاز ست سوم این مسابقه برای تیم ملی والیبال کره جنوبی به دست آمد، یکی از ضعف‌های تیم ایران در این بازی که از ابتدای همین ست هم مشهود بود دفاع روی تور بود، کره ای‌ها در عوض نمایش خوبی در دریافت و دفاع داشتند و همین باعث شد تا نمایش بهتری داشته باشند.  

 

دو تیم در ابتدای بازی همانند دو ست قبلی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و اختلاف حداقل بود، اما اشتباهات پی در پی بازیکنان ایران دوباره باعث شد تا فاصله دو تیم زیاد شود. تیم ملی والیبال کره جنوبی نخستین تیمی بود که به امتیاز ۸ بازی رسید تا دو تیم به وقت استراحت قانونی اولشان بروند.  

 

سرو قامتان بانوی ایران در ادامه توانستند ۳ امتیاز بگیرند، اما برای نزدیک شدن به کره کافی نبود، آن‌ها همانند دو ست قبلی نمایش کاملا برتری داشتند و رفته رفته اختلاف را زیاد کردند. کره ای‌ها در حالی به امتیاز ۱۶ رسیدند که تیم ایران تنها ۷ امتیاز کسب کرده بود. بازیکنان کره بازهم با ارائه بازی سرعتی  و استفاده از فضا‌های خالی به روند امتیاز گیریشان ادامه دادند.  

 

تیم ملی والیبال کره جنوبی در پایان این ست موفق شد با نتیجه ۲۵ -۱۴ به پیروزی برسد و در مجموع ۳ - ۰ برنده این بازی باشد. سرو قامتان بانوی ایرانی باید روز سه شنبه در دومین دیدار خود با هنگ کنگ بازی کنند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------