رونالدو: می‌توانم در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , یوونتوس
مهاجم یوونتوس اعلام کرد می‌تواند در پایان فصل جدید از فوتبال خداحافظی کند اما ترجیح می‌دهد تا ۴۰ سالگی به بازی‌اش ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اینفوبائه، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با شبکه TV1 درباره بازنشستگی، زندگی در تورین، ارزش بازیکنان و دیگر مسائل صحبت کرد. مهاجم یووتوس گفت: در این سن (۳۴ سالگی) روش تمرین کردنم متفاوت شده است و برخی ها از من می پرسند آیا چنین ریسکی ارزش دارد. می توانم به دوران فوتبالی ام درانتهای فصل پیش رو پایان دهم اما می‌خواهم تا ۴۰ تا ۴۱ سالگی بازی کنم. نمی‌دانم دقیقا چه سالی این کار را انجام خواهم داد. تنها همیشه می‌گویم می‌خواهم از لحظه حال لذت ببرم.

 

در ادامه مهاجم پرتغالی درباره پیوستنش به یوونتوس نیز صحبت کرد. او پس از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه، تیم اسپانیایی را ترک کرد. رونالدو در این رابطه اظهار کرد: ماندن در مادرید به معنای ماندن در منطقه امن (راحت) بود. خیلی همه چیز یکنواخت شده بود. من به دنبال چالش‌های جدید بودم. مشکل زیادی برای سازگاری در تیم و کشور جدید نداشتم چون زبان ایتالیایی خیلی سخت نیست. هم‌چنین من اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنم و در باشگاه همه به این دو زبان حرف می‌زنند. با این حال سخت‌تر از همه ترک رئال مادرید بود.

 

رونالدو که اکنون یکی از بهترین‌های جهان است اعلام کرد در کودکی تصور نمی‌کرده است به این جایگاه برسد. مهاجم یوونتوس گفت: می‌دانستم برای حرفه‌ای شدن استعداد دارم اما هرگز فکر نمی‌کردم برنده توپ طلا می‌شوم. زمانی که به منچستریونایتد رفتم متوجه شدم یک بازیکن متفاوت هستم. بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ باعث شد متوجه شوم می‌توانم بهترین بازیکن لیگ برتر شوم.

 

مهاجم پرتغالی درباره وضعیت نقل و انتقالات کنونی اظهار کرد: در فوتبال فعلی محاسبه کردن سخت شده است. بیش از همه روی قدرت و صنعت فوتبال شراط‌بندی می‌شود که آن متفاوت است. هر بازیکنی بدون این که کاری کند ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد. اکنون در فوتبال پول زیادی وجود دارد. یک مدافع یا دروازهبان می‌توانند ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو ارزش داشته باشند. من با این موضوع موافق نیستم اما این جهانی است که ما در آن زندگی می کنیم و باید به آن احترام بگذاریم.

 

رونالدو در سال ۲۰۱۸ به تجاوز جنسی متهم شد اما در نهایت کاترین مایورگا شکایت خود را پس گرفت. مهاجم یوونتوس در این رابطه اظهار کرد: سال ۲۰۱۸ سخت‌ترین سال زندگی‌ام از لحاظ شخصی بود. زمانی که مردم به شرفت شک می‌کنند دردناک است. این موضوع به زندگی‌ام ضربه می‌زد چون خانواده بزرگی دارم. به لطف خدا نشان داده شد که بی‌گناه هستم. شرایط وحشتناکی بود اما کسانی که مرا می‌شناختند می‌دانستند بی‌گناهم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------