فتح‌الله‌زاده :دربی مساوی می شود/استقلال نیاز به زمان دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل سابق استقلال در خصوص دربی پیش رو حرفهای جالبی برزبان اورد. 

به گزارش ایلنا،علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است دربی 90 به تساوی خواهد کشید اما بازی گل خواهد داشت.با مدیرعامل محبوب هواداران استقلال در خصوص شرایط این تیم، پرداخت پول طلبکاران و پیش‌بینی‌اش از دربی 90 به صحبت پرداختیم.

 

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال تیم رفته رفته شرایطش بهتر خواهد شد. همیشه بازیهای اول در لیگ همین‌گونه است. این تیم تغییرات زیادی داشته؛ 15 بازیکن از تیم جدا شده‌اند و مربی برای هماهنگ کردن آنها نیاز به زمان دارد.

 

روزبه چشمی هم قراردادش را با این تیم تمدید کرد؟

به نظر من اصلا نباید می‌رفت که بخواهد قراردادش را تمدید کند. روزبه تا آماده شود نیاز به زمان دارد و به نظر من باید خیلی باتجربه‌تر از اینها عمل کند و گول بعضی از افراد را نخورد.

 

 طلب برخی از بازیکنان و مربیان قبلی هم تا حدودی پرداخت شده است. در این باره چه نظری دارید؟

به هر حال پرداخت پول طلبکاران باید همیشه در اولویت باشد اما الان شرایط سخت است زیرا قیمت دلار بالا رفته و تهیه پول سخت‌تر شده است. آن موقع به ما سه میلیارد کمک می‌کردند، تیم را با 25 میلیارد اداره می‌کردیم اما الان فکر می‌کنم با درآمد 70 میلیاردی اداره تیم سخت نیست. البته این را هم باید قبول کنیم که ما در چند سال گذشته 40 میلیارد به کسانی داده‌ایم که اکثر آنها خارجی بودند و شرایط خوبی هم در تیم نداشته‌اند.

 

 این روزها بحث داستان 90 به 10 در دربی است. با این موضوع موافق هستید؟

 اعتقادی به 90 به 10 ندارم زیرا ما زیرساخت‌های درست و حسابی نداریم. ممکن است هواداران دو تیم بلیت جایگاه همدیگر را بخرند و خدا را چه دیدید شاید در جایگاه رقیب نشسته باشی و تیم مورد علاقه‌ات گل بزند، آن‌وقت تکلیف چیست؟ باید بین هواداران رقیب شادی کنی! فکر می‌کنم هر دو تیم راضی به شرایط یکسان در دربی هستند.

 

 نظرتان از بازی دربی چیست؟

این بازی غیرقابل پیش‌بینی است چون هر دو مربی خارجی هستند و با احتیاط در زمین حاضر می‌شوند و همین باعث می‌شود دربی به تساوی برسد اما هواداران ناراحت نباشند به احتمال فراوان بازی گل خواهد داشت.

 

عملکرد دیاباته را چطور ارزیابی کردید؟

رفتارهایش در زمین نشان می‌دهد فوروارد خوبی است اما در زمین چیزی از خودش نشان نداده است. باید قبول کنیم در حد تیام نیست.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------