آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ساری: از دست دادن پیروزی تلخ بود/سیمئونه: از روحیه تسلیم ناپذیری بازیکنانم خوشحالم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی یوونتوس
سرمربی یوونتوس بعد از تساوی مقابل اتلتیکو مادرید گفت: به نظرم ما بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم اما تلخی این تساوی را احساس می کنیم.

به گزارش فارس، یوونتوس شب گذشته در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

ساری، سرمربی بیانکونری بعد از این تساوی خارج از خانه گفت: به نظرم ما بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم اما تلخی این تساوی را احساس می کنیم. چون ما با ۲ گل جلو بودیم ولی احساس می کردیم بازی در دستان ماست اما به راحتی این برتری را از دست دادیم.

 

وی افزود: ما نیاز بیشتری داریم تا در بازی ها تمرکز کنیم. کوادرادو را از اول بازی در ترکیب قرار دادم چون احساس کردیم در این بازی باید از فضای باز استفاده کنیم و از توانایی این بازیکن کمک بگیریم. به نظرم در حالت کلی ما بازی خوبی ارائه دادیم اما برخی اشتباهات نیز داشتیم که در بازی آشکار شد و باید این اشتباهات در تمرینات اصلاح شود.

 

سیمئونه: از روحیه تسلیم ناپذیری بازیکنانم خوشحالم/یووه مدعی قهرمانی است

 

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از تساوی مقابل یوونتوس کسب یک امتیاز را با ارزش دانست.

 

 تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شب گذشته در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس بازی ۲ بر صفر باخته را به تساوی کشاند.

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از این تساوی خانگی گفت: از روحیه مبارزه طلبی بازیکنان در این بازی خوشحال هستم. آنها با وجود اینکه از رقیب ۲ گل عقب افتادند ولی تسلیم نشدند و مقابل تیمی که برای قهرمانی رقابت می‌کند بازی را به تساوی کشاندند. با چشم پوشی از کسب یک امتیاز، این بازی برای ما نکته‌های مثبت زیادی داشت.

 

وی افزود: درست است خط دفاع ما در این چند بازی گذشته خوب نبوده است. ما در مقابل ایبار دو گل دریافت کردیم و مقابل رئال سوسیداد هم دو گل خوردیم. واضح است ما نیاز داریم تا این مشکل را برطرف کنیم. امیدوارم در لیگ قهرمانان اروپا اشتباهاتمان کمتر شود. مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم که بازیکنانش تجربه زیادی دارند. ما از فردا برای اصلاح تیم تلاش خواهیم کرد تا در آینده عملکرد بهتری را داشته باشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------