روشن: شهرآورد را ندیدم، جدول حل می کردم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی شهرآورد را ندیدم چون نمی‌خواهم اعصابم خرد شود.

نود و یکمین شهرآورد پایتخت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید و شاگردان آندرهآ استراماچونی با تحمل دومین شکست این فصل خود، در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفتند. حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی را از قصد تماشا نکردم و به جای آن جدول حل کردم. دوست ندارم بازی‌هایشان را ببینم تا اعصابم خرد نشود. کاری را انجام می‌دهم که لذت ببرم. وقتی کار درست نیست و مدیریت غلط است نتیجه همین خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: ما مدام شکست می‌خوریم اما دنبال چیزهای دیگر هستیم. اگر باور داشتیم، می‌توانستیم از این باخت‌های پرشمار درس بگیریم و به بردهای بادوام و متوالی برسیم اما اینطور نشد. مدیریت باشگاه خوب کار نمی‌کند و در باشگاه هیچکس نیست. کمیته فنی هم نداریم. ای کاش درس می‌گرفتیم. شنیده‌ام بازهم بازیکنان پنالتی از دست داده‌اند. متاسفانه از هیچ چیزی درس نمی‌گیریم. از مشکلاتی صحبت می‌کنم که بسیار کلان است. مدیران هر سال عوض می‌شوند در حالی که باید هرکدام چهار یا پنج سال فرصت داشته باشند تا  برنامه‌هایشان را پیاده کنند. بیچاره هوادار که فقط باید غصه بخورد و رنج بکشد.

 

پیشکسوت باشگاه اسقلال درباره شعار هواداران علیه مدیریت باشگاه تصریح کرد: هواداران حق دارند. آنها صاحب باشگاه هستند اما کسی بهشان توجه نمی‌کند. از کادر فنی هم کاری ساخته نیست. مدیریت غلط است. حالا شما دُرّ گرانبها هم بیاورید بازهم نتیجه نمی‌گیرد.

 

وی در پایان درباره جایگاه استقلال در جدول رده‌بندی بیان داشت: چند سال است که استقلال به قعر جدول می‌رود. این اتفاق تازگی ندارد. با حرف زدن هم چیزی درست نمی‌شود. باید از کسانی که می‌توانند کار کنند استفاده کرد وگرنه اوضاع بدتر خواهد شد. آقایان به هواداران احترام بگذارند. به من گفتند که بازیکنان باهم دعوا کرده‌اند. آنها هم پول می‌گیرند و هم پر رو هستند. ما همیشه به رقیب احترام می‌گذاشتیم. خودم علی پروین را علی آقا صدا می‌کردم. بهتر است به جای این بازیکنان از نفرات تیم امید استفاده کنند که قهرمان تهران شد. آنها هم مثل این تیم دهم می‌شوند اما در عوض آینده تیم ساخته خواهد شد.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------