فتح‌الله‌زاده: بزرگترین فرد در استقلال استراماچونی است/ کمیته انضباطی از ریل ورزشی به ریل اقتصادی رفته است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای ابی پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است بازیکنانی که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنند همگی بزرگ هستند. چیزی که در حال حاضر استقلال به آن نیاز دارد حفظ روحیه جنگندگی است تا به شرایط خودشان بازگردند. با فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این روزهای استقلال، حضور بانوان در ورزشگاه و همچنین شرایط پرسپولیس به صحبت پرداختیم.

  

* استقلال در دو بازی اخیر توانست پیروزی را کسب کند. در این باره چه نظری دارید؟ 

خدا را شکر شرایط استقلال بهتر از گذشته شده است. در جام حذفی توانستند ببرند. در لیگ هم اولین پیروزی را کسب کردند تا به نوعی روی غلطک بیفتند. و از این حالت بیرون نیایند.

 

* اما همچنان منتقدان می‌گویند استقلال بزرگتر ندارد؟

کسی که پیراهن استقلال را بر تن می‌کند بزرگ است اما در حال حاضر بزرگترین فرد استقلال استراماچونی است؛ یک مربی حرفه‌ای و تراز اول که توانسته استقلال را به انجام بازیهای زیبا برساند. من یک سوال از شما دارم؛ یعنی از روزبه، وریا، فرشید و حسینی بزرگ نیستند؟ ما باید به اینها بها بدهیم و آنها را به خودباوری برسانیم. 

 

* قبول دارید خط حمله استقلال شرایط خوبی ندارد؟

همه می‌دانند که شرایط استقلال در خط حمله خوب نیست. مربی تیم هم در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که من یک تمام‌کننده می‌خواهم. امیدوارم هرچه زودتر این قسمت از زمین سر و سامان بگیرد. 

 

* بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن شما از حرکت تبریزی انتقاد کردید. او در بازی مقابل گل ریحان هم یک پنالتی خراب کرد؟

این نشان می‌دهد که از لحاظ روحی استقلال کم‌ روحیه است زیرا ساده‌ترین کار ممکن برای یک بازیکن زدن پنالتی است و این نشان می‌دهد استقلالی‌ها ترس دارند و باید آن را از خودشان دور کنند. به نظر من استقلال در حال حاضر غریبانه فوتبال بازی می‌کند.

 

 * کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از دربی احکام سنگینی برای بازیکنان دو تیم صادر کرد. در این باره چه نظری دارید؟

به نظر من این روش فوتبالی خوب نیست و در حال حاضر کمیته انضباطی از ریل ورزشی به ریل درآمد اقتصادی منتقل شده است و بیشتر محرومیت‌ها جنبه اقتصادی پیدا کردند و آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید یک راهکار جدید در این باره پیدا کند. همین‌طوری باشگاه‌ها خودشان مشکل مالی دارند.

 

* قرار است برای اولین بار هم بانوان به ورزشگاه بروند؟

حق بانوان است که در فوتبال حضور داشته باشند. آن موقع و در زمان ما زیرساخت‌ها محیا نبود خدا را شکر در حال حاضر این اتفاق افتاده است.

 

 * ممکن است خانواده یا همسر شما برای تماشای بازی به ورزشگاه بروند؟

تا به حال از من چنین درخواستی نداشته‌اند. البته همسر من زیاد فوتبالی نیست.

 

* پرسپولیس هم این روزها شرایط خوبی نداردعلت را در چه می بینید؟

البته در ابتدا باید درگذشت جعفر کاشانی را به پرسپولیسی‌ها تسلیت بگویم. در مورد این تیم باید بگویم تا آنها نظم پیدا کنند نیاز به زمان دارند. در مورد سیدجلال باید بگویم نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی برایش افتاده است! به نظر من سیدجلال حالا حالاها می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او جدای فوتبالش، تعصب و غیرتش در تیم تاثیرگذار است و به نوعی برای بازیکنان الگو است. امیدوارم پرسپولیس هم هرچه زودتر از این بحران خارج شود زیرا هر وقت حال این دو تیم خوب باشد حال فوتبال خوب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------