تنیسور 14 ساله ایرانی در فینال آسیا/ رحمانی، استعدادی که مورد توجه دنیا قرار گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کسری رحمانی
کسری رحمانی تنیسور نوجوان ایران با درخشش در رقابت های آسیایی، مورد توجه رسانه های معتبر تنیس دنیا در رده سنی نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش فارس، کسری رحمانی تنیسور نوجوان ایران در هفته های اخیر موفقیت های قابل توجهی کسب کرده و مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است. رحمانی موفق شده بود هفته گذشته در رویداد گرید A زیر 14 سال آسیا در ویتنام به مقام نایب قهرمانی در بخش انفرادی دست یابد.

 

رحمانی در ادامه حضور خود در مسابقات تور گرید A زیر 14 سال آسیا این بار در مالزی با غلبه بر حریف خود از کشور میزبان، بنام محمد زمان با نتیجه (6-4 و 6-4) به دیدار فینال راه یافت. رحمانی در دیدار فینال با آن فام لا هوانگ حریفی از ویتنام بازی خواهد داشت.

 

در همین راستا و بعد از درخشش رحمانی، اکانت رسمی «جونیور تنیس پرو» که به معرفی استعدادهای برتر تنیس جهان در رده‎های سنی پایه می‎پردازد، در صفحه رسمی خود به معرفی کسری رحمانی، تنیسور زیر 14 سال ایران پرداخت.

 

 

 

 

کسری رحمانی به همراه تونی آندلچ، مربی خودش مدتی است که جهت شرکت در مسابقات «درجه یک» زیر 14 ساله‎های آسیا راهی ویتنام و مالزی شده است.

 

او هفته گذشته در مسابقات ویتنام به مقام دوم دست یافت و امروز (شنبه) هم در مالزی به مرحله نهایی رسید. این تنیسور نوجوان ایران به سبب امتیازاتی که طی دو هفته اخیر کسب کرده، به زودی و در رنکینگ جدید فدراسیون در این رده سنی به رتبه دوم آسیا صعود می‎کند. این بالاترین رتبه تاریخ تنیس ایران برای یک بازیکن زیر 14 سال است. البته رحمانی در حال حاضر 13 ساله است و می تواند سال آینده هم در این سطح به فعالیت خودش ادامه بدهد.

 

بزرگترین مسابقات تنیس زیر 14 سال جهان با عنوان Les Petits As در فرانسه برگزار می‎شود که در آن بهترین تنیسورهای زیر 14 سال با یکدیگر رقابت خواهند کرد. امسال برای نخستین بار فرصتی فراهم شده که 4 تنیسور برتر آسیا نیز در این رویداد حضور داشته باشند. در همین راستا کسری رحمانی باید به زودی جهت حضور در مسابقات بهترین‎های آسیا که به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد، راهی این کشور شود.

 

این تنیسور نوجوان در صورت قرار گرفتن بین 4 تنیسور برتر این مسابقات؛ جواز حضور در معتبرترین رویداد تنیس زیر 14 سال جهان یعنی مسابقات Les Petits As فرانسه را دریافت می‎کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------