فنونی‌زاده: حسن برانکو این بود که در مورد رقیب چیزی نمی‌گفت/انصاری‌فرد از بدنه فوتبال است و باید به کالدرون تذکر دهد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,فنونی‌زاده
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به نظر من این صحبت‌ها را به کالدرون یاد داده‌اند که صورت خوشی ندارد. 

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: من در روزهای اول هم گفتم این تیم به مرور راه می‌افتد و در هفته‌هایی که گذشته دیدیم شرایط تیم بهتر شد که اوج آن بازی با شاهین بوشهر بود، هر چند با احترامی که برای این تیم قائل هستم،‌ تیمی نبود که عیار پرسپولیس را به خوبی نشان بدهد. ما در بازی با دو سه مدعی لیگ برتر متاسفانه شکست خوردیم، چون تیم هنوز شکل نگرفته بود. این تیم با آمدن کمال کامیابی‌نیا بهتر می‌شود. در این صورت احمد نوراللهی می‌تواند یک خط جلوتر برود، ضمن اینکه امید عالیشاه نباید روی نیمکت بنشیند و باید از ابتدا در زمین بازی کند. البته این مسئله تشخیص کادر فنی است.

 

وی در ادامه گفت: به نظر من با رسیدن مصدومان تیم بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد. ما فردا میزبان هستیم و با تیمی که در میانه‌های جدول حضور دارد بازی داریم و این تیم می‌تواند عیار پرسپولیس را تا 40 درصد نشان بدهد. 5 گلی که به شاهین بوشهر زدیم، نویدبخش روزهای خوب خواهند بود و به امید خدا پرسپولیس روند خوبی را در پیش خواهد گرفت.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم برای قهرمانی در فصل جدید کار سخت‌تری نسبت به دوره‌های قبل دارد، گفت: الان زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم، اما به نظر من هم امسال کمی کار مشکل خواهد بود. از آن تاکتیک‌هایی که در سال‌های گذشته می‌دیدیم 20 درصد بیشتر باقی نمانده و 80 درصد آن از بین رفته است. به خاطر اینکه اولا برانکو دیگر حضور ندارد و بعد اینکه چند مهره خوب تیم جدا شدند و ما دیگر شاهد تشکیل آن مربع‌ها و مثلث‌های تاکتیکی در زمین نیستیم.

 

فنونی‌زاده ادامه داد: من به کامیابی‌نیا خیلی اعتقاد دارم. او هم بازی‌سازی می‌کرد و هم در زمین جسارت داشت و هم اینکه می‌توانست گلزنی کند. الان نوراللهی در وسط زمین گرفتار شده، من فکر می‌کنم با بازگشت کامیابی‌نیا،‌ تیممان امیدوارتر خواهد شد و قطعا در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. بچه‌های تیم باید با جسارت بیشتری بازی کنند. تیم‌های شهر خودرو،‌ سپاهان و تراکتور مدعیان این فصل هستند، ضمن اینکه استقلال هم چراغ‌خاموش بالا می‌آید و من مدعی قهرمانی را در کنار پرسپولیس، این تیم‌ها می‌دانم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد صحبت‌های سرمربی این تیم در مصاحبه‌ها علیه تیم استقلال گفت: یکی از مهم‌ترین حسن‌های برانکو این بود که در مورد رقیب حرفی نمی‌زد و فقط احترام می‌گذاشت. به نظر من این حرف‌ها را صد درصد اطرافیان کالدرون به او می‌گویند. او یک مربی حرفه‌ای است که تجربه خوبی از کار کردن در حوزه خلیج فارس دارد. شاید به او یاد داده‌اند که در مورد تیم رقیب صحبت کند و این اصلا صورت خوشی ندارد. او حتی در کوچینگ هم دچار اشتباه می‌شود. البته ما در بازی مقابل شاهین بوشهر دیدیم که کار مربیان ایرانی را انجام داد و هر که شایسته بود را به زمین فرستاد. به نظر من اگر امید عالیشاه به جای جونیور بازی کند، می‌توانیم همه تیم‌ها را ببریم و شرایط تیم بهتر می‌شود.

 

فنونی‌زاده افزود: اگر آقایان طاهری یا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه بودند می‌گفتیم شاید ملاحظاتی دارند، اما انصاری‌فرد از بدنه فوتبال است و او حتما تذکرات لازم را به کالدرون می‌دهد و به او می‌گوید که باید در چارچوب مستطیل سبز صحبت کند. کری‌خوانی همیشه بین دو تیم وجود داشته، اما نباید به این شکل بین مربیان رواج پیدا کند. در همه کنفرانس‌ها می‌بینیم که مربیان ایرانی ابتدا به تیم حریف تبریک می‌گویند و به تیم مقابل احترام می‌گذارند. امیدوارم که کالدرون هم از این به بعد همین رفتار را در پیش بگیرد.

 

وی در مورد بازی فردا مقابل ماشین‌سازی و اهدای سوپرجام پس از پایان این مسابقه گفت: ماشین‌سازی تیم خوبی است. من خودم ترک هستم و با احترام به مردم خوب آذربایجان می‌گویم که باید هر 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

 

تبریز همیشه تیم‌های خوبی داشته و ماشین‌سازی هم از این قاعده جدا نیست. این تیم برای حداقل امتیاز یعنی برای مساوی به میدان می‌آید. بچه‌های تیم باید مثل بازی مقابل شاهین بوشهر در 15 دقیقه اول کار را تمام کند. فردا برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی می‌روم. من همیشه برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه رفته‌ام اما چون بین تماشاچیان می‌نشینم، کسی خبردار نمی‌شود.

 

فردا هم حتما بین تماشاچیان می‌نشینم. از همه هواداران می‌خواهم که به فکر سرمای هوا نباشند و به ورزشگاه بیایند. فردا قرار است به ما جام بدهند، اما کاش بازی برگزار می‌شد و این جام را می‌گرفتیم. حتی اگر بازی هم می‌کردیم برنده مسابقه بودیم و قهرمان می‌شدیم و هیچ فرقی نمی‌کرد. درنهایت جام به پرسپولیس می‌رسید.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------