فتحی: هواداران استقلال نتیجه صبرشان را دیدند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فتحی
پایگاه خبری وزارت ورزش نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: موانع قانونی که در مسیر واگذاری باشگاه به بخش خصوصی وجود دارد خیلی دست و پا گیر نیست و با برگزاری مجمع سالانه باشگاه استقلال رفع خواهد شد. 

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: اراده بسیار جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای وزیر برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.

 

در جلسات خصوصی و گروهی که در خدمت دکتر سلطانی‌فر و معاونان وزارت ورزش بودیم همواره تاکید خاص بر روی این واگذاری وجود داشت. محوریت این موضوع با معاونت محترم حقوقی و امور مجلس است که آقای تقی‌زاده هم با جدیت و به صورت روزانه پیگیر امور هستند. کارگروهی برای این کار تشکیل و دو کارگزار هم از سوی دو باشگاه معرفی شده است.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: قرار شد جلسات از این به بعد بسیار جدی‌تر و تخصصی‌تر دنبال شود و امیدواریم این روند خصوصی سازی که قطعا هم به سود دو باشگاه و هم به سود جامعه ورزش است هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد. موانع قانونی هم که در این مسیر وجود دارد خیلی دست و پا گیر نیست و امیدواریم با برگزاری مجمع سالانه باشگاه استقلال - که در پایان آبان ماه برگزار خواهد شد - تمام این موانع رفع شوند.

 

فتحی در پایان در خصوص روند نتایج خوب باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر گفت: همان طور که اوایل فصل وعده داده بودم صبوری هواداران باشگاه استقلال نتیجه داد و اعتقاد دارم هنوز این استقلال با روزهای اوج خود فاصله دارد و با صبوری و حمایت بیشتر هواداران و اعتمادشان به باشگاه اطمینان دارم نتایج بهتر و بازی‌های زیباتری هم در راه است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------