آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

رهبری‌فرد:باقری یا به کالدرون مشاوره نمی‌دهد یا او مشورت‌پذیر نیست/زنوزی با حرفهایش خودش را زیر سوال می‌برد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تراکتور نصف نصف نصف نصف پرسپولیس هم هوادار ندارد و برخی‌ها که حرف‌هایی برای محبوبیت مطرح می‌کنند فقط باعث خنده می‌شوند. 

بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون گفت: در روزهای اولی که بحث حضور این مربی در پرسپولیس مطرح شده بود، خیلی‌ها می‌گفتند که او در همه جای دنیا مربیگری کرده و مربی خوبی است اما به نظر من زمانی می‌توان در خصوص عملکرد یک مربی نظر داد که کار او را ببینیم. نمی‌خواهم بگویم برانکو مربی خیلی ایده‌الی بود اما او برای پرسپولیس مربی خوبی بود هر چند که شاید در دنیای فوتبال حرفه‌ای خیلی شناخته شده نبود. در همان ابتدا گفتم که باید سه چهار هفته به کالدرون فرصت داد تا بشود او را ارزیابی کرد اما حس می‌کنم که توانایی این مربی آرژانتینی در همین حد است. او چیز بیشتری برای ارائه ندارد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی‌های مهمی را باخته و بازی‌های دیگر را با حداقل اختلاف برنده شده است و نگاه نکنید که به شاهین 5 گل زدیم چرا که همه تیم‌ها مقابل شاهین نتیجه خوبی گرفتند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با کالدرون نمی‌تواند به موفقیت برسد و کاری هم به خوب و بدهای او ندارم اما او در این تیم نتیجه نگرفته و فرصت بیشتر دادن به او باعث می‌شود تا زمان از دست برود. این پرسپولیس بهتر از پرسپولیسی‌ است که در اختیار برانکو بود و بازیکنانی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده و ... به این تیم اضافه شدند.

 

رهبری فرد تاکید کرد: این پرسپولیس سه سال پشت سر هم قهرمان شد و بازیکنی از دست نداده که به خاطر آن بگوییم این تیم ضعیف شده است هر چند که استقلالی‌ها در ابتدای فصل چند بازیکن از دست دادند و به خاطر این مسئله می‌گفتند که دچار مشکل شده‌اند. این پرسپولیس تیم سالهای قبل است و در این شرایط به نظر می‌رسد که کالدرون نتوانسته از این بازیکنان خوب بازی بگیرد و به همین دلیل باید تغییر تحولاتی در کادر فنی صورت بگیرد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا سرمربی سرخ‌پوشان بعد از 9 هفته هنوز نتوانسته ترکیب اصلی خود را بشناسد، ادامه داد: این مسئله برای من عجیب است و من هم پاسخی برای آن ندارم. اگر پرسپولیس تیمی بود که 10 بازیکن به آن اضافه شده بود می‌توانستیم بپذیریم که مربی ترکیب اصلی خود را نشناخته اما تیم تغییری نکرده است. در این بین برای من یک سوال پیش می‌آید و آن این است که کالدرون نتوانسته تیم را بشناسد اما وظیفه کریم باقری به عنوان یک کمک مربی چیست؟‌ آیا کالدرون نمی‌داند در تیمش دو مدافع تخصصی راست مثل مهدی شیری و حسین ماهینی حضور دارند که از شجاع‌ خلیل‌زاده در پست دفاع راست استفاده می‌کند؟ به نظر می‌رسد یا کریم باقری به او مشورت نمی‌دهد و یا اینکه کالدرون مشورت‌پذیر نیست. کالدرون به چه دلیل از شجاع‌ خلیل‌زاده در دفاع راست استفاده می‌کند؟ آیا می‌خواهد برای سال‌های بعد از او یک دفاع راست بسازد؟ به نظر من که کالدرون از نتیجه گرفتن خوشش نمی‌آید!

 

رهبری‌فرد افزود: واقعا تعجب می‌کنم وظیفه کمک‌های کالدرون در پرسپولیس چیست. نقش یک مربی مثل کریم باقری باید خیلی مهم‌تر از این حرف‌ها باشد.

 

وقتی شما دو دفاع راست کلاسیک دارید چرا باید از شجاع خلیل‌زاده در دفاع راست استفاده کنید؟ یک زمان است که شیری محروم یا مصدوم است یا ماهینی هم شرایط بازی ندارد که در این صورت منطقی است از یک بازیکن در پست غیرتخصصی استفاده کنید اما استفاده از شجاع خلیل‌زاده در دفاع راست هیچ توجیهی ندارد. شاید هم کالدرون می‌خواهد خلیل‌زاده، انصاری، نادری و کنعانی‌زادگان را همزمان بازی بدهد که این مسأله باز هم ضعف او را نشان می‌دهد. این مسائل به ضعف تاکتیکی برمی‌گردد و به نظر من باید سرمربی تیم در این باره پاسخگو باشد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره انتقاداتی که به علی علیپور بعد از پنالتی زدن در بازی با ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: من روی این مسئله بحث دارم. قصد توهین به تیم ماشین‌سازی را ندارم اما این تیم ضعیف است و حتی از پیکان 6 گل خورد و چرا باید کار پرسپولیس به آنجا برسد که مقابل این تیم به دنبال پنالتی باشند تا برنده شوند؟ به هر حال بهترین فوتبالیست‌های دنیا هم روزی پنالتی خراب کردند و این مسئله خیلی اتفاق عجیبی نیست. حتی رونالدو و مسی هم در مقاطعی پنالتی از دست دادند اما پرسپولیس برای بردن ماشین‌سازی نباید روی پنالتی حساب کند. پنالتی یک اتفاق دورو است چرا که اگر گل بشود شما بهترین بازیکن دنیا هستید و اگر گل نشود آن بازیکن بیچاره‌ترین بازیکن دنیاست. چرا پرسپولیس باید فقط با اختلاف یک گل رقبایش را شکست دهد؟

 

رهبری‌فرد در خصوص اظهارات محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که گفته بود این تیم پنجمین تیم پُر هوادار دنیاست خاطرنشان کرد: من از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که به عنوان بخش خصوصی به فوتبال آمد و تیم‌داری می‌کند اما او متأسفانه فکر می‌کند با برخی اظهارات می‌تواند محبوب‌تر شود اما بیان کردن این صحبت‌ها نه تنها محبوبیت ندارد بلکه باعث می‌شود که دیگران فکرهایی درباره آدم داشته باشند! خود زنوزی هم می‌داند که پرسپولیس و بعد استقلال خیلی پر هوادارتر از تراکتور هستند. هر جای دنیا بروید ایرانی‌ها یا هوادار پرسپولیس هستند و یا استقلال مگر اینکه سه چهار نفر در کشوری مثل هلند از تراکتور حمایت کنند وگرنه هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر هستند. این صحبت‌ها باعث محبوبیت زنوزی نمی‌شود بلکه باعث زیر سؤال رفتن خودش خواهد شد. تراکتور نصف نصف نصف نصف پرسپولیس هم هوادار ندارد واقعا تعجب می‌کنم که چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم و به تبریز می‌رفتیم وقتی گل می‌زدیم کل ورزشگاه خوشحالی می‌کردند. همین حالا تیم تراکتور برای حمایت هوادارانش با اتوبوس هوادار به این طرف و آن طرف می‌برد اما آیا پرسپولیس و استقلال از این کارها می‌کنند؟‌ چند نفر در شهرستان‌ها از تیم تراکتور حمایت می‌کنند؟‌ به نظر من این حرف‌ها باعث خراب شدن وجهه گوینده می‌شود و کسی با این حرف‌ها به محبوبیت نمی‌رسد. بیان کردن چنین حرف‌هایی فقط باعث مسخرگی است و کسی با این حرف‌ها به محبوبیت نمی‌رسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------