مسئولان پرسپولیس هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند/ اولتیماتومی نگرفتم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر صنعت نفت در رقابت های جام خذفی گفت: باید این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی ساعت ۱۶:۱۵ فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت. 

 

یک فینال در پیش داریم

گابریل کالدرون در نشست خبری این دیدار که بعدازظهر امروز در محل کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: بازهم یک فینال داریم و باید این دیدار حساس و مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

حریف سرسختی خواهیم داشت

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی فردا در جام حذفی است و اهمیت ویژه ای برای ما دارد. احترام زیادی برای این تیم که در لیگ برتر برایمان حریف سختی بود قائل هستیم اما فردا به بردن فکر می کنیم و باید این مسئولیت را انجام دهیم.

 

اولتیماتومی به من داده نشده است

وی در واکنش به اینکه آیا مدیران باشگاه بابت عملکرد پر فراز و نشیب تیم به شما اولتیماتوم داده اند افزود: نه! من شرایط فوتبال را می فهمم. اولتیماتومی داده نشده است و چیزی نیست که من را نگران کند.  من وظیفه دارم بازی فردا را ببرم. باشگاه هر تصمیمی بخواهد می تواند بگیرد. مسئولیت من مشخص است.

 

مشکل پرسپولیس گلزنی است

کالدرون درباره تشویق برانکو ایوانکوویچ پس از باخت پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازیکنان تیم  دوست دارند برنده باشند و این باخت برای بازیکنان سخت بود. سعی می‌کنم به آنان اعتماد به نفس بدهم. مشکل ما گلزنی است و باید آن را حل کنیم.

 

واکنش به انتقاد پیشکسوتان

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت درباره انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس بابت تغییرات متوالی در ترکیب سرخپوشان اظهار داشت:  به غیر از بازی با نفت مسجدسلیمان، سه برد و سه تساوی داشتیم و  تغییر خاصی هم نداشتیم. شجاع خلیل زاده محروم بود و غیر از او هم تغییری نداشتیم. تیم خوبی داریم اما مشکل ما گلزنی است.

 

رونالدو رفت رئال به مشکل خورد

وی افزود: وقتی رونالدو از رئال رفت این تیم به مشکل خورد.  در طول دو بازی، ۳۶شوت زدیم اما گلی از این طریق نتوانستیم به ثمر برسانیم. باید روی گل هایی که در ضربات ایستگاهی می خوریم باشیم. شاید پیشکسوتان باشگاه چنین موضوعی که تغییرات متوالی داریم بیان کنند اما واقعیت این چیزی است که من الان گفتم.

 

جونیور ارزانترین گزینه بود

کالدرون بار دیگر درباره خرید جونیور و عملکرد او مورد پرسش قرار گرفت که اینگونه پاسخ داد:  من می‌توانم تنها کیفیت کار خودم را تضمین کنم اما موفقیت یک بازیکن به خودش بستگی دارد. اگر او گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس است ارزان ترین مهاجمی است که بعد از هشت نفر گرفتیم. من نمی توانم تضمین بازی یک نفر را بدهم.

 

بازیکن جوان می خواهید نه سالخورده

وی افزود: ۹ مهاجم پیشنهاد کرده بودند که آخرین آنها گرفته شد. جونیور جوان و ارزان است اما آینده دارد.  در بازار نقل و انتقالات این پول شاید در جهان کم باشد اما در ایران زیاد است. شما بازیکنی می‌خواهید که هم ارزان باشد و هم بتواند گلزنی کند. یک بازیکن جوان می‌تواند این شرایط را داشته باشد نه یک بازیکن سالخورده که سال‌های آخر فوتبالش را پشت سر می گذارد.  کالدرون که نمی تواند خودش برود و گل بزند. مسئولیت باخت و بازی نکردن خارجی ها با من است . شما ببینید که کالدرون با عملکردش توانست کاری کند که پرسپولیس بتواند ۱۹ شوت در یک بازی بزند.

 

سرمربی سرخپوشان درباره سه مهاجم پیشنهادی پرسپولیس گفت: یک بازیکن از بین آنها مورد تایید من است. شما درباره عملکرد یک مهاجم می توانید تضمین بدهید که خوب است. می توانید تضمین بدهید علی علیپور آقای گل می شود؟ اگر برای جذب بازیکن مذاکراتمان  نتیجه بدهد مدیر رسانه ای تیم اعلام می کند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------