آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد؛ زکی‌پور نیازی به عمل جراحی ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال مشخص شد و بر همین اساس مدافع این تیم نیازی به عمل جراحی ندارد. 

به گزارش میزان، تیم فوتبال استقلال قرار است در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه به مصاف تیم پیکان برود.

 

وضعیت مصدومان تیم استقلال پیش از این بازی مشخص شد. بر همین اساس فرشید باقری مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با پیکان ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

 

خبر خوب دیگر برای استقلالی‌ها اینکه، میلاد زکی‌پور که به دلیل مصدومیت قرار بود عمل جراحی انجام دهد، پس از بررسی‌ها مشخص شد نیازی به این اقدام ندارد. به این ترتیب این بازیکن باید فعلا فیزیوتراپی انجام دهد تا به شرایط بازی برگردد. البته زمان بازگشت این بازیکن به میادین هنوز مشخص نیست.

 

شیخ دیاباته که پیش از بازی تیمش با شهرخودرو گفته شده بود به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود در نهایت با وجود مصدومیت برای استقلال بازی کرد و تک‌گل ۳ امتیازی این تیم را هم به ثمر رساند. این بازیکن که به دلیل محرومیت یکی از غایبان استقلال مقابل پیکان است فرصت خوبی برای استراحت دارد تا مصدومیتش برطرف شود.

 

گفتنی است که نباید از نقش کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال در چند وقت اخیر به راحتی گذشت. او و همکارانش عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشتند. از جمله اقدامات‌شان، رساندن فرشید اسماعیلی به بازی با سپاهان و آماده کردن دیاباته برای دیدار با شهرخودرو مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------