آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست/ استراماچونی فوتبال ایران را شناخت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر بالا رفتن کیفیت فنی لیگ برتر، گفت: در اوج بودن استقلال و پرسپولیس و البته مدعی بودن سپاهان، تنور لیگ را داغ کرده است .

به گزارش مهر، استقلال و پرسپولیس در هفته سیزدهم موفق به شکست دادن پدیده و ذوب آهن شدند تا با اوج گیری سرخابی‌ها، رقابت در بالای جدول به اوج خود برسد. 

 

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم استقلال بازی بسیار خوبی مقابل شهر خودرو ارائه داد و هم پرسپولیس مقابل ذوب آهن خیلی خوب بود. با اوج گیری این دو تیم فوتبال ایران سود می‌برد و حالا می‌توان گفت حال فوتبال ایران خوب است.

 

وی اضافه کرد: استراماچونی خیلی به موقع فوتبال ایران و زوایای آن را شناخت و از این شناخت به بهترین شکل استفاده کرد تا تیمش را اینچنین به اوج برساند. شهر خودرو از تیم‌های تاکتیکی است اما دیدیم که مقابل استقلال حرف چندانی برای گفتن نداشت. استقلال بدشانس بود که با یک گل در این بازی پیروز شد.

 

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص بازی این تیم مقابل ذوب آهن بیان داشت: از حق نگذریم ذوب آهن بازی خوبی در فولادشهر انجام داد. اما این پرسپولیس تیمی نبود که به ذوب آهن ببازد. سرخ پوشان بسیار باهوش بازی کردند و البته از نقش رادشویج هم نباید گذشت.

 

رضایی تصریح کرد: معتقدم پرسپولیس به مرحله‌ای رسیده که هیچ تیمی جلودار آن نیست و به زودی آنها را در صدر جدول خواهیم دید. برتری پرسپولیس نسبت به استقلال و سپاهان در پر مهره تر بودن این تیم است. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------