فهمیدید چرا استقلال به این جا رسید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 بخش عمده ای از برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر به بررسی اتفاقات باورنکردنی دو روز گذشته در باشگاه استقلال اختصاص داشت. سه پیشکسوت استقلال به عنوان مهمان در کنار هم نشسته بودند و از دیدگاه خود به بررسی اتفاقات می‌پرداختند. هر کدام هم بسته به مشکلاتی که خودشان در باشگاه داشتند، ماجرا را نقد می‌کردند. مثلا هادی طباطبایی که از همان روزهای ابتدایی حضور فتحی در استقلال با او مشکل پیدا کرد، تقریبا در تمام صحبت‌هایش فقط از او و البته وزیر به دلیل انتخاب او انتقاد کرد.

 

امیرحسین صادقی که چند ماه پیش با علی خطیر وارد مجادله شده بود، فقط او را مقصر می‌دانست و به هر بهانه‌ای بدون نام بردن از خطیر، به او حمله می‌کرد و پیروز قربانی هم که استراماچونی او را به کادر فنی خود راه نداد، از سرمربی استقلال به دلیل نوع رفتارش انتقاد کرد. در ادامه برنامه جواد زرینچه هم به جای این که مقصر اصلی اتفاقات را معرفی کند، از علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد که چرا از قول او مدعی شده که می‌خواهد جانشین استراماچونی شود. اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال هم که در همان چند دقیقه مصاحبه تلفنی عیار فوتبالی خود را نشان داد و از صحبت‌های او می‌شد فهمید که چرا استقلال به این جا رسیده است.

 

نکته بامزه ماجرا اما ورود مازیار ناظمی به بحث بود. او برای دفاع از عملکرد وزارت ورزش و پاسخ به ادعاهای استقلالی‌ها مبنی بر حمایت وزارت از پرسپولیس روی خط آمد و اینجا بود که یک مثلث رویایی تشکیل شد. میثاقی، جانشین برحق عادل فردوسی‎‌پور به عنوان مجری با مازیار ناظمی با آن سوتی‌های زنجیره‌ای‌اش در توئیتر، درباره صلاحیت امیرحسین فتحی برای مدیرعاملی استقلال صحبت می‌کردند. یعنی از این بهتر نمی‌شد به جواب سوال‌های‌مان درباره وضعیت استقلال و البته کل فوتبال‌مان برسیم! ما که قشنگ فهمیدیم چرا استراماچونی استقلال را ول کرد و رفت.

 

 آی اسپورت 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------