آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

برانکو: وقت قول دادن نیست، پرسپولیس فقط یک راه دارد اخبار



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

دهم آذر ماه بود که که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی سابق این تیم طی لایحه‌ای ادعا کرده مطالباتش پرداخت نشده است.

 

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسئولان این باشگاه نتوانستند مطالبات او را پرداخت کنند تا این مربی درنهایت برای دریافت حدود یک میلیون یورو(دستمزد خودش و دستیارانش) به فیفا شکایت کند. ارسال نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس باعث شد تا با دستور انصاری‌فرد مسئولان باشگاه پرسپولیس جدی تر از قبل برای توافق با سرمربی پیشین خود دست به کار شوند و در همین‌راستا چندین جلسه بین مدیران این باشگاه با برانکو و وکیلش برگزار شد. روز گذشته از طریق رضا چلنگر گفت‌وگوی کوتاهی ‌با برانکو انجام دادیم تا ببینیم نتیجه این جلسات چه بوده و مذاکرات طرفین به کجا رسیده است.

 

 چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته‌اید اما گویا این جلسات خروجی مشخصی نداشته است.

بله. در یک ماه اخیر جلساتی بین ما انجام شد اما توافقی صورت نگرفت.

 

 خواسته شما مشخص است، اما مسئولان پرسپولیس برای رسیدن به توافق چه پیشنهادی دادند؟

در ابتدا پرسپولیس به دنبال کم کردن مبلغ بود که با پاسخ منفی ما مواجه شد. بعد از آن هم خواستار پرداخت مطالبات در چند مرحله شدند که این پیشنهاد هم از سوی من و وکیلم رد شد. درخواست ما طبق شکایتی که به فیفا داشته‌ایم کاملا مشخص و روشن است. بعد از مدت‌ها بد‌قولی و وعده‌های پوچ، من و دستیارانم تمام مطالباتمان را در یک مرحله و به صورت یک‌جا می‌خواهیم.

 

 پس قرار نیست کوتاه بیایید؟

من بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای خودم را با پرسپولیس و هوادار‌ان این تیم داشته‌ام و وظیفه‌ام را در این تیم به خوبی انجام دادم. من 3 فصلی که در پرسپولیس بودم، به‌اندازه 6 فصل کار کردم و زحمت کشیدم و در هیچ زمینه‌ای برای تیم و بازیکنان کم نگذاشتم اما متاسفانه برخلاف من باشگاه به قرارداد و مسئولیت حرفه‌ای خودش پایبند و متعهد نبود و مدیران پرسپولیس راهی بجز شکایت پیش پای من قرار ندادند. من به ‌اندازه کافی به باشگاه وقت دادم اما آن‌ها از این فرصت استفاده نکردند و در این مدت من فقط از طرف مقابلم وعده‌هایی‌ شنیدم که هیچ‌یک عملی نشد. در آخرین جلسه هم من و وکیلم اعلام کردیم که الان دیگر وقت قول دادن نیست.

 

 پیش‌بینی خودتان چیست؟ این داستان قرار است چطور تمام شود؟

فیفا همه‌چیز را حل خواهد کرد. پرسپولیس فقط یک راه دارد. من کارهایی که باید انجام می‌دادم را انجام دادم و به نظر می‌رسد باید منتظر طی شدن مراحل شکایت من در فیفا باشید.

 

 

خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------