شکوری:‌ اولویت انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است/ یک تیم مخصوص روی مذاکرات کار می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شکوری
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: با شرایطی که کشور دارد، اولویت‌مان استفاده از پتانسیل‌های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی است.

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری در گفتگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص اینکه محمود شیعی روز گذشته اعلام کرد طبق جلسه هیات رئیسه فدراسیون سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود، اظهار داشت: در این رابطه همانطور که حیدر بهاروند هفته قبل اعلام کرد در اولین فرصت سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد. در مورد اینکه گزینه سرمربیگری تیم ملی ایرانی یا خارجی است، اصول مذاکره می‌گوید که نباید زیاد روی آن مانور بدهیم. ما هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم.

 

وی ادامه داد: با شرایطی که کشور ما دارد و جناب علی نژاد هم اعلام کرد اولویت ما این است که از پتانسیل‌های داخلی استفاده کنیم. ما نیروهای کارآمدی که باتجربه هم هستند زیاد داریم. هنوز چیزی قطعی نشده و اگر بشود سرپرست فدراسیون اعلام می‌کند در حال رایزنی هستیم. مذاکرات صورت گرفته، اما الان نمی‌توانیم بگوییم چه شخصی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در مورد اینکه چه چالش‌هایی باعث شده انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز ادامه داشته باشد، افزود: هر قراردادی مباحث مبلغ و مدت قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. باید نقاط ضعف و قوت قراردادهای قبلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر بگیریم. تیم مخصوصی روی این مسئله در حال کار است. با توجه به اینکه بحث جام باشگاه‌ها و انتخاب فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم، من درگیر این مسائل بودم. اطلاعات شفاف و دقیق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوستان در حال مذاکره می‌توانند ارائه بدهند. این مذاکره با محوریت حیدر بهاروند انجام می‌شود و کمیته فنی هم نظرات خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: گزینه ما قطعا گزینه‌ای است که تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جام جهانی برساند و همچنین بحث جام ملت‌های آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم داریم. 4 بازی حساس و مهم در فروردین و خرداد داریم. تمام تلاش و هم و غم ریاست فدراسیون و کمیته فنی این است که انتخاب خوبی داشته باشیم. بهاروند و اعضای کمیته فنی هم طی روزهای آینده این انتخاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام خواهند کرد. اصول مذاکره ایجاب می‌کند روی اینکه گزینه سرمربیگری تیم ملی داخلی است یا خارجی صحبتی نکنیم.

 

 شکوری در پاسخ به این سوال که آیا مارک ویلموتس شکایت جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه فدراسیون ایران مطرح نکرده، اظهار داشت: خیر، شکایت خاصی از طرف او اعلام نشده، ما مبلغی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او پرداخت کردیم که بیشتر از کاری بوده که انجام داده و فدراسیون فوتبال اکنون مطالبه دارد و درخواست کردیم که ویلموتس مبلغ اضافه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر اولویت ما برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است. هیات رئیسه تصمیم گرفت که این انتخابات قبل از عید باشد و من به عنوان مسئول برگزاری انتخابات و دبیر مجمع فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفته شده چون باید هرچه سریع‌تر رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شود. استفاده از نیروهایی که اهداف بلندمدت دارد به ما خیلی کمک می‌کند و امیدواریم انتخابات به خوبی برگزار شود.

 

وی ادامه داد: فرایندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده‌ایم که اعضای مجمع از هشتم تا هفتم فرم‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنند و از هشتم تا بیستم ثبت‌نام کاندیداها انجام شود.

 

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا حبیب‌الله شیرازی به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان تهران این فرم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا خواهد کرد یا به عنوان ریاست این هیات، اظهار داشت: در حال حاضر جناب شیرازی سرپرست نیستند و رئیس هستند و باید با این عنوان رای بدهند.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در مورد اینکه از دوره قانونی ریاست شیرازی مدتی گذشته و آیا این کار قانونی است، تصریح کرد: در اساسنامه بندی وجود دارد که رئیس هیات می‌تواند تا زمان برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید به فعالیت خودش ادامه بدهد. با استفاده از این بند ریاست هیات استان تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و سعی می‌کنیم در سریع‌ترین زمان این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------