دراگان اسکوچیچ در یکقدمی سرمربیگری تیم ملی ایران



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دراگان اسکوچیچ
سرمربی اسبق صنعت نفت آبادان به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال معرفی خواهد شد. 

به گزارش ایلنا، در حالیکه هواداران فوتبال امروز در انتظار بازی بزرگ دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران هستند، مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب و معرفی گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هستند.

 

به دنبال کنار رفتن علی دایی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی، امیرقلعه نویی جدی‌ترین گزینه برای قبول پیشنهاد فدراسیون بود که او دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد به قرارداد با سپاهان اصفهان پایبند است و قرار نیست از این تیم جدا شود.

 

در حالیکه شنیده می‌شد سرمربیان مانند دی بیاسی یا حتی گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان گزینه‌های خارجی می‌توانند برای سرمربیگری در تیم ملی فوتبال شانس داشته باشند اما فدراسیون تصمیم گرفته به یک گزینه قابل اطمینان توجه داشته باشد.

 

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات که در هفته جاری از هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان انصراف داد و قرار بود به کشورش بازگردد، طبق مذاکراتی که از گذشته با فدراسیون فوتبال داشت در حال حاضر جدی‌ترین گزینه سرمربیگری در تیم ملی و جانشینی مارک ویلموتس بلژیکی است.

 

اسکوچیچ که با ترک آبادان به تهران سفر کرده بود تا خود را برای بازگشت به کشورش آماده کند، هنگام معرفی قلعه نویی به عنوان گزینه تیم ملی، سرمربی احتمالی سپاهان به شمار می‌رفت اما اکنون پیشنهاد رسمی تیم ملی را در دست دارد.

 

با مذاکراتی که فدراسیون با اسکوچیچ و مدیر برنامه این سرمربی داشته قرار است طی 48 ساعت آینده قرارداد رسمی برای این سرمربی 51 ساله را امضا کند تا او هرچه زودتر به فعالیت خود را آغاز کند. جدی‌ترین ماموریت پیش روی سرمربی بعدی تیم ملی، افزایش شانس صعود یوزپلنگ‌ها به مسابقات جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------