سرمربی الشرطه: اگر استقلال را ببریم از ته دل خوشحال می‌شوم/عبدالزهرا: پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی تیم الشرطه عراق عنوان کرد که درصورت برد شاگردان مجیدی بسیار خوشحال می‌شود. 

 به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸ به وقت تهران در اربیل میهمان الشرطه است.

 

الکساندر الیچ، سرمربی الشرطه پیش از این دیدار در حاشیه تمرینات تیمش در مصاحبه ای کوتاه به سوالات خبرنگار عراقی پاسخ داد. ابتدا از او درباره شباهاتش به سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق پرسیده شد، او در پاسخ گفت: بله، چرا که نه. من شباهتی به او دارم.

 

در ادامه، خبرنگاری درباره اینکه او زیاد نمی خندد، سوال کرد. سرمربی اهل یوگوسلاوی پاسخ داد: کار ما طوری است که باید با جدیت رفتار کنید اما اگر مقابل استقلال پیروز شویم، بدون شک از ته دل خوشحال می شوم و می خندم.

 

عبدالزهرا: آماده دیدار با استقلال هستیم/پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد

مهاجم تیم فوتبال الشرطه عراق گفت: برای دیدار با استقلال در اوج آمادگی به سر می‌بریم.

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸ به وقت تهران در اربیل میهمان الشرطه است.

 

علا عبدالزهرا، کاپیتان تیم ملی عراق و عضو باشگاه الشرطه که سابقه بازی برای تراکتور را در کارنامه اش دارد، پعنوان کرد: بدون شک برای این دیدار در اوج آمادگی قرار داریم. درست است که این بازی مثل دیدارهای دوستانه نیست و اهمیت زیادی دارد اما در چند هفته گذشته آمادگی خوبی پیدا کردیم.

 

وی افزود: بازی با استقلال اولین دیدار ما در لیگ قهرمانان آسیا است و اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر، گرفتن نتیجه مطلوب از این بازی اهمیت بالایی دارد. با حضور هواداران در این بازی، امیدواریم برنده شویم.

 

ستاره کلمبیایی الشرطه به استقلال رسید

خرید پرسرو صدای زمستانی باشگاه عراقی تنها یک روز قبل از سفر کاروان این تیم از بغداد به اربیل خود را به سرمربی صرب معرفی کرد.

 

باشگاه الشرطه در آخرین روزهای قبل از اولتیماتوم ای اف سی برای ارسال فهرست نهایی حضور در رقابت های آسیایی موفق شد مهاجمی سرشناس از کلمبیا به خدمت گرفته و کالدرون را به جمع بازیکنانش اضافه کند.

 

این بازیکن سرشناس که تا حدودی جدایی صفا هادی را پوشش داد با مشکلاتی که در راه ورودش به عراق پیش آمد تنها یک روز قبل از سفر کاروان الشرطه به اربیل برای میزبانی از استقلال به جمع شاگردان میلیچیچ صرب اضافه شد تا با یکی دو جلسه حضور در تمرینات تاکتیکی مهیای حضور مقابل استقلال شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------