سیدمهدی رحمتی توبیخ شد/ محرومیت سنگین برای مدیرعامل مس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سیدمهدی رحمتی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال و فوتسال صادر کرد. 

به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تخلفات صورت گرفته در فوتبال و فوتسال منتشر شد که به شرح زیر است:

 

* مسابقه تیم های فوتسال ملی حفاری ایران و مس سونگون در تاریخ ۲۶ دی ماه برگزار و از سوی مصطفی طیبی، بازیکن تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد که منجر به اخراج وی شد. طیبی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است).

 

* حسین شیخ لاری، سرپرست تیم مس سونگون ، احد باغبان باشی، مربی تیم مس سونگون، بهزاد عبداله پور، تدارکات تیم مس سونگون به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجشان شد، هر کدام منفردا به توبیخ کتبی محکوم شدند.

 

* حامد نجفی، مدیرعامل تیم مس سونگون به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجش شد وی به مدت ۵ جلسه از همراهی تیم خود و ورود به استادیوم های ورزشی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است)

 

* تیم فوتبال ملی حفاری ایران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به بازیکنان تیم مقابل و پرتاب بطری آب به زمین بازی، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

* مسابقه تیم های مس سونگون و تیم ملی حفاری اهواز در تاریخ ۲ بهمن ماه برگزار و از سوی علیرضا عشیری ، بازیکن تیم مس سونگون و سینا ممبینی بازیکن تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر روزشی که منجر به اخراج هر دو شد، رخ داد. هر کدام از بازیکنان فوق منفردا به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

* کمیته انضباطی مصاحبه مهدی رحمتی، دروازبان تیم شهر خودرو علیه داوری را نشر اکاذیب تلقی کرده و منطبق با ماده ۷۱ مقررات انضباطی، وی را به توبیخ کتبی محکوم کرد.

 

* دیدار تیم های هیات فوتبال البرز و پالایش گاز ایلام از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار و از سوی مریم ایراندوست ، مربی تیم هیات فوتبال البرز تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور و استفاده از الفاظ نامناسب به صورت مکرر رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

* سارا قمی، بازیکن تیم هیات فوتبال البرز به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور که منجر به اخراجش شد ،به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

* مقرب زاده حسینعلی، بازیکن تیم هیات فوتبال البرز به خاطر اهانت به داوری و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

* الهام عبدالرحمان زاده، بازیک تیم هیات فوتبال البرز نیز به دلیل نشر اکاذیب و بیان مطالب خلاف واقع به داوری در فضای مجازی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------