آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

فتاحی: انصاری‌فرد به مرادی گفت شما بنویس من پشتت هستم/ یگان ویژه ساعت 15:40 به هتل آمد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سپاهان
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مسئولان پرسپولیس خودشان نتیجه بازی و رای مسابقه را مشخص می‌کنند، مگر آنها عضو کمیته انضباطی هستند؟ 

رضا فتاحی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص اظهارات افشین پیروانی در برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: قرار بود ما صحبتی نکنیم و کار را به کمیته انضباطی بسپاریم تا رای منصفانه‌ای بدهد اما متاسفانه سرپرست تیم پرسپولیس عوام فریبی می‌کند در صورتی که همه می‌دانند به خاطر اتفاقات 4 سال پیش او باید اکنون دوران محرومیتش را طی می‌کرد. 

 

ناظر بازی را دوره کرده بودند

 

فتاحی گفت:‌ طبق نامه‌ای که آنها به ما دادند و خواستار جمع‌آوری مدارک شدند، تمام مستندات خود را به همراه مدارک لازم و فیلم‌های موجود به کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون ارائه کردیم. روز بازی با پرسپولیس، خود من ساعت 17:00 به سمت اتاق ناظر رفتم تا آمادگی تیم سپاهان برای انجام بازی را به جلال مرادی اعلام کنم، تمام مسئولین پرسپولیس، مدیرعامل، سرمربی و سرپرست این تیم جلال مرادی را دوره کرده بودند.

 

وی افزود: رختکن پرسپولیس کنار اتاق داوران بود و دیدم تمام بازیکنانشان لباس‌هایشان را عوض کرده بودند و آماده ترک ورزشگاه بودند. حتی تدارکات‌شان هم آماده ترک ورزشگاه بود. در واقع هیچ همیتی برای برگزاری مسابقه نبود. حتی انصاری‌فر به جلال مرادی گفت شما بنویس که ما آمدیم و نیم ساعت ایستادیم و من هم پشت شما هستم، اما برای نیم ساعت دوم که بر اساس مقررات تعریف شده هیچ همیتی وجود نداشت. 

 

مرادی به ما لیستی نداد

 

سرپرست تیم سپاهان اضافه کرد: با این وجود ما کاملا آماده مسابقه بودیم. در مورد لیست تیم هم باید اشاره کنم که لیست مسابقه باید توسط ناظر مسابقه تحویل تیم‌ها داده شود. هیأت فوتبال استان اصفهان و همچنین افرادی که در جلسه هماهنگی بودند شاهد هستند که هیچ لیستی توسط جلال مرادی به ما تحویل داده نشد و خودش هم می‌تواند این را شهادت بدهد. ما در آن روز ساعت 16:35 به ورزشگاه رسیدیم، یک لیست کپی شده به ما دادند که آن را آماده کردیم و ساعت 17:00 سریعا به سمت اتاق ناظر رفتم تا لیست را تحویل بدهم اما در اتاق داوران و ناظران دیدم که مرادی را دوره کرده‌اند و هیچ همیتی برای بازی وجود نداشت. متاسفانه مسئولین پرسپولیس صحبت می‌کنند و تهمت و افترا می‌زنند و مثلا عنوان می‌کنند فیلم گرم کردن ما در راهروی نقش جهان برای روز بعد است.

 

مگر پرسپولیسی‌ها عضو کمیته انضباطی هستند؟

 

وی در اشاره به صدور رای توسط کمیته انضباطی گفت: تمام این مسائل را با مدرک و سند به کمیته انضباطی تحویل دادیم اما مسئولان پرسپولیس خودشان نتیجه بازی و رای مسابقه را مشخص می‌کنند، مگر آنها عضو کمیته انضباطی هستند؟  از مسئولین انتظار داریم رای عادلانه‌ای صادر کنند. ما به جهت منافع ملی حاضر شدیم در این مسابقه بازی کنیم. ساعت 15:30 می‌خواستیم به سمت ورزشگاه حرکت کنیم. هواداران ما از ساعت 13:30 دقیقه اجازه نمی‌دادند از هتل خارج شویم. خود من قصد داشتم از هتل خارج شوم اما نتوانستم و دوباره به هتل برگشتم. امیر قلعه‌نویی و مهدی کیانی با هواداران صحبت کردند و گفتند که دستور آمده بگذارید برویم اما نمی‌توانستیم از هتل خارج شویم. همه این ها فیلم و مستنداتش موجود است.

 

ماموران نیروی انتظامی گفتند خودتان مردم را آرام کنید

 

فتاحی در خصوص حضور مسعود تابش در استانداری تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه ما به استانداری رفت و به دنبال تعویق بازی بود چون حق ما بود که با حضور هوادارانمان بازی کنیم و از میزبانی خودمان استفاده کنیم. ما ساعت 15:30 می‌خواستیم حرکت کنیم اما سیل هواداران به ما اجازه خروج نمی‌داد و نمی‌توانستیم از هتل خارج شویم. یگان ویژه حدود ساعت 15:40 دقیقه آمد و هواداران را متفرق کرد. تا پیش از آن ماموران نیروی انتظامی حضور داشتند اما نمی‌توانستند جمعیت را متفرق کنند. فیلم این هم موجود است که ماموران محترم نیروی انتظامی با اعضای تیم ما صحبت می‌کنند و می‌گویند خودتان مردم را آرام کنید. 

 

حتی داوران به راهرو بر نگشتند

 

وی در مورد حضور تیم سپاهان در ورزشگاه افزود: وقتی به ورزشگاه رسیدیم دیدم همیتی برای انجام بازی نیست. جلال مرادی یک بار نیامد در رختکن ما را بزند، داوران هم اصلا مجددا به راهرو برنگشتند.  ما راس ساعت 17:00 برای انجام مسابقه اعلام آمادگی کردیم اما تمام مسئولان پرسپولیس در رختکن داوران بودند. افراد زیادی آنجا حضور داشتند. همه ما را روزی در یک متر جا خوابیم. چرا به هم دروغ می‌گوییم؟

 

به سه-هیچ فکر نمی‌کنیم

 

فتاحی در مورد اینکه آیا نگران اعلام رای مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس نیستند، گفت: چرا ما باید نگران نتیجه 3 بر صفر باشیم؟ اصلا به این نتیجه فکر هم نمی‌کنیم. ما آمدیم و آماده برگزاری مسابقه بودیم اما همیتی از طرف آنها نبود. حتی سرپرست شان هم کنار خط ایستاده بود و همه را سریعا به رختکن می‌فرستاد. ما انتظار یک رای عادلانه از سوی فدراسیون وکمیته انضباطی را داریم و مطمئن هستم آنها یک رای عادلانه می‌دهند.

 

برگزاری مسابقات باید به قیمت جان افراد باشد؟

 

سرپرست سپاهان در مورد عدم لغو مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: یک بیماری آمده که هنوز دارو و واکسنی برای از بین بردن آن تهیه نشده، سلامت جامعه و افراد آن برای همه ما مهم است. در کشور همه مشغول کمک هستند تا این بیماری مهار شود و یک همیت می‌خواهد. به هر حال اگر سلامت افراد مهم است 200-300 نفری که یک بازی را برگزار می‌کنند هم سلامت‌شان مهم است. بحث سلامتی مطرح است و انتظار داریم بازی‌ها لغو شوند. باشگاه استقلال هم درخواست لغو بازی این هفته را داده است. ما همان روز بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ و فدراسیون نامه زدیم که بازی را به خاطر سلامت بازیکنان و عوامل مسابقه لغو کنید اما جوابی ندادند. البته آنها هم حق دارند، مسابقات لیگ به خاطر اتفاقات مختلف به تعویق افتاده و باید در موعد مقرر تمام کنند، اما آیا برگزاری مسابقات باید به قیمت سلامت و جان افراد باشد؟ 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------