آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رقم قرارداد ویلموتس افشا شد؛ ۳ ساله، ۸ میلیون یورو!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,  ویلموتس
یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که قرارداد مارک ویلموتس و دستیارانش به برهه زمانی سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است. 

به گزارش ایسنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص جزییات قرارداد مارک روبر ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، بیان کرد :رقم این قرارداد در سال نخست معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم هم معادل ۲.۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تا کنون معادل ۲ میلیون یورو بصورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

 

او با بیان این که مارک ویلموتس معتقد است سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و لغو قرارداد با او صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری نموده است ، اعلام کرد :این سرمربی بلژیکی با اتکا به همین مسئله نسبت به اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده مبادرت کرده است.

 

قاضی زاده هاشمی با انتقاد شدید از مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در شیوه عقد قرارداد با این سرمربی، گفت :همان زمان هم به رئیس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس (Marc Wilmots) وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.

 

او با تأکید بر اینکه دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تا به حال از محل منابع شستا( شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است، اذعان کرد :این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است!

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------