سعادتمند: جلسه ویدیویی کذب است/ در مدت زمان حضورم در استقلال یک ریال پول نگرفتم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سعادتمند
رئیس سابق هیئت مدیره استقلال گفت: من سال پیش که در باشگاه بودم وقتی متوجه شدم کارمندان باشگاه در آستانه‌ی عید سه ماه است که حقوق نگرفته اند حتی میوه جلسه را هم نخوردم. 

 احمد سعادتمند رئیس سابق هئیت مدیره باشگاه استقلال  که این روزها گفته می شود یکی از گزینه های اصلی وزارت ورزش برای مدیر عاملی استقلال است و همچنین حواشی که در این خصوص درباره او مطرح شده است با سعادتمند تماس گرفتیم تا پیرامون این حواشی و حرف و حدیث های مطرح شده، گفتگو کنیم.

 

 متن صحبتهای سعادتمند در گفتگو با دانشجو در ادامه می‌آید:

 

امروز جلسه ای با وزیر ورزش در خصوص مدیر عاملی شما برگزار شد؟

امروز اصلا جلسه نداشتیم. خبرهایی که در این خصوص آمده است کذب است.

 

اما گفته می‌شود جلسه‌ای با حضور سلطانی‌فر و خلیل زاده با حضور ویدیویی موسوی برگزار شده تا در خصوص مدیرعاملی شما گفتگو و تصمیم‌گیری شود؟

 خیر. این خبر شایعه است و هرگز چنین جلسه ای نبوده و آقای موسوی هم در هیچ‌کدام از جلسات به صورت ویدیویی حضور نداشتند؛ به نظر شما منطقی است وزیر ورزش و جوانان کشور بنشیند با یکی از اعضای مستعفی جلسه ویدیوی بگذارد اگر این موضوع برعکس بود و ما جلسه می‌گذاشتیم و وزیر مهمان ویدیویی جلسه بودند قابل باور بود اما این مورد بیشتر شبیه قصه های کودکانه است.

 

در خصوص این که گفته می‌شود شما به خاطر حضور در هر جلسه هیئت مدیره استقلال درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان داشته‌اید صحبت می‌کنید ؟

چه به لحاظ شخصیتی چه به لحاظ مالی چنین درخواستی را در شأن خودم نمی‌دانم و نیازی به این پول‌ها ندارم من سال پیش که در باشگاه بودم وقتی متوجه شدم کارمندان باشگاه در آستانه ی عید سه ماه است که حقوق نگرفته اند حتی میوه جلسه را هم نخوردم یا بارها از من خواسته شد پاسپورتم را به باشگاه بدهم تا در سفرها تیم را همراهی کنم اما نپذیرفتم که در شرایط بد مالی هزینه ی اضافی برای باشگاه باشم بعد بیایم درخواست ۵۰۰ هزار تومان کنم من در مدت حضورم در استقلال حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ام

 

بحث مدیرعاملی شما چقدر صحت دارد؟

اجازه بدهید در این مورد هیچ صحبتی نکنم تیم الان بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و این گونه مصاحبه ها فضا را بیشتر متشنج می کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------