آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

قهرمان سابق کشتی را در کمپ ترک اعتیاد زدند تا به کما برود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محسن قاسمی
پدر محسن قاسمی، فرنگی‌کار قهرمان آسیا می‌گوید: ضاربان پسرش با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند! 

جهانگیر قاسمی اظهار کرد: محسن بیش از یک ماه در بیمارستان لاله تهران در حالت کما قرار دارد و به تازگی پرشکان اعلام کرده‌اند که او را به خانه ببرید و حرف بزنید شاید سطح هوشیاری‌اش بیشتر شود.

 

او ادامه داد: وقتی خانمم به محسن در حالت کما گفته بود که چرا و چطور در کمپ ترک اعتیاد تو را کتک زده‌اند؟ چشم‌هایش را باز کرده، اشک از گوشه چشمش بیرون آمده و ضربانش قلبش بالا می‌رود و دکتر می‌گوید چه چیزی به محسن گفته‌اید که اینقدر بهم ریخته است.

 

قاسمی با بیان اینکه هوشیاری محسن نمره ۵ است، افزود: تلاش می‌کنیم که پسرم را به بیمارستان دولتی مغز و اعصاب تهران ببریم.

 

او با بیان اینکه طبق نامه پزشکی قانونی محسن از ۲۶ ناحیه آسیب دیده، تاکید کرد: پسرم را بدجور و ناجوانمردانه زده‌اند و الان هم می‌خواهند حق او را پایمال کنند. جالب است که آن کمپ ترک اعتیاد، فک پلمب کرده و فیلم دوربین مداربسته را پاک و شاهدان را تهدید کرده‌اند.

 

قاسمی اضافه کرد: پسرم را به این روز انداخته‌اند، اما الان ضاربان با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند و بنده به‌عنوان پدر یک قهرمان از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم اجازه ندهد حق پسرم پایمال شود و عدالت را ببینیم.

 

او بیان کرد: کمر پدر ۷۲ ساله را خم کرده‌اند، وقتی می‌بینم پسر جوان و قهرمانم به این حال و روز افتاده و ضاربان آزاد هستند بیشتر ناراحت می‌شوم.

 

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود، اما در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یک هفته بعد او را به بیمارستان می‌برند و از آن زمان تاکنون در کما است.

 

 

  ایسنا  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------