آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

استعفای فتح‌الله‌زاده به خاطر بیماری نبود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فتح‌الله‌زاده

 

حال و روز استقلال اصلاً خوش نیست. تازه‌ترین خبری که این تیم را تحت تأثیر قرار داد، استعفای مدیرعاملی بود که هواداران او را دوست داشتند و  از وزارت ورزش خواستند که فتح‌الله‌زاده را دوباره به عنوان مدیر تیم استقلال انتخاب کند اما عمر مدیریت فتح‌الله‌زاده خیلی کمتر از آن چیزی بود که هواداران فکر می‌کردند.

 

این بار مدیرعاملی او با یک شکست به پایان رسید و بیماری که اخیراً گرفت بهانه‌ای شد تا نامه استعفایش را تقدیم وزارت ورزش کند! به این ترتیب استقلال باز هم وارد بحران شد و هنوز در شرایط نابسامان فعلی مدیری ندارد. به همین دلیل هم مشخص نیست استقلالی‌ها برای ادامه لیگ چه زمانی دوباره تمرینات خود را شروع کنند. بحران‌های اخیر استقلال بهانه‌ای شد تا به سراغ مهدی پاشازاده برویم. مدافع سابق استقلال که این روزها مثل تمام پیشکسوتان استقلال دل نگران این تیم است.

 

لیگ تعطیل شده و معلوم نیست که چه زمانی دوباره بازی‌ها شروع شود! نظرتان در خصوص تعطیلی لیگ چیست؟

اگر این تعطیلات ادامه داشته باشد اصلاً به نفع فوتبال نیست اما کاری هم نمی‌شود انجام داد. به هرحال به خاطر شیوع بیماری کرونا مسئولان مجبور به تعطیلی لیگ بودند. به نظر هم نمی‌رسد حالا حالاها از دست این بیماری در امان باشیم و باید ببینیم مسئولان سازمان لیگ در نهایت چه تصمیمی در خصوص برگزاری لیگ می‌گیرند.

 

گفته می‌شود در چنین شرایطی که معلوم نیست چه زمانی بیماری کرونا کاملاً از بین برود، صدرنشین لیگ برتر(پرسپولیس ) را قهرمان اعلام کنند، به نظرشما چنین مسأله‌ای معقولانه و عادلانه است؟

این حرف به نظر من کاملاً غیر تخصصی است. هنوز که اتفاقی نیفتاده و اکثر تیم‌ها 9 بازی دیگر در پیش دارند و استقلال هم به دلیل یک بازی عقب افتاده، 10 بازی دارد که می‌شود 30 امتیاز و در این شرایط این حرف اصلاً منطقی نیست. به نظر من باید لیگ را فشرده برگزار کنند تا تمام شود.

 

آقای جلالی گفته بودند منطقی‌ترین کار این است که لیگ را بدون تماشاگر برگزار کنند تا تمام شود، چقدر با این نظریه موافق هستید؟

کلاً با لیگ بدون تماشاگر موافق نیستم اما در شرایط فعلی موافق این مسأله هستم چون سلامت افراد به خطر می‌افتد.

 

در چنین شرایطی و با توجه به اینکه استقلال 11 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد چقدر شانس قهرمانی برای این تیم قائل هستید؟

کار استقلال سخت شده است اما همه چیز امکانپذیر است. استقلال 10 بازی دیگر دارد و همچنان شانس قهرمانی خواهد داشت.

 

استقلال فصل پر فراز و نشیبی داشت! در این فصل نحوه عملکرد فرهاد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

برای استقلال در فصل جاری اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و فرهاد هم وقتی آمد راه استراماچونی را ادامه داد و فکر می‌کنم در کار خود هم موفق بود اما استقلال وارد فاز بحران شده و امیدوارم مجیدی بتواند در عبور از این فاز هم موفق باشد.

 

استقلال در فصل جاری بارها مربی، سرپرست و مدیر عوض کرد! به تازگی هم فتح‌الله‌زاده به دلیل بیماری استعفا داد، نظرتان در مورد این تغییرات گاه و بیگاه چیست؟

هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات مدیریت دارد اما من قبول نمی‌کنم که استعفای فتح‌الله‌زاده به خاطر بیماری بود.

 

منظورتان این است که ایشان را استعفا دادند و خواسته خودشان نبود؟!

نمی‌دانم اما بدبختی ما این است که مسئولان با مردم و مدیران با هواداران صادق نیستند. اخبار درست را هیچ‌گاه به گوش هواداران نمی‌رسانند.

 

فصل نوزدهم فصل خوبی برای استقلال نبود و اتفاقات باورنکردنی در این تیم افتاد!

بله به نظرم این سال بدترین سال فوتبالی برای استقلال بود! هیچ‌وقت نشده بود که این تیم این قدر بی‌ثبات باشد. امیدوارم فصل بعد برای استقلال فصل خوبی باشد.

 

 

 ایران /مهدیه دریابیگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------