تغییر موضع سازمان لیگ؛ تعطیلی احتمالی بازی های لیگ برتر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
موضع سازمان لیگ اینروزها در خصوص تعطیلی بازی های لیگ برتر تغییر کرده است.  

به گزارش ورزش سه ، در حالی که در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا سازمان لیگ بازی ها را بدون حضور تماشاگر برگزار می کرد اینروزها تمرینات تیم ها را هم غیر قانونی می داند و اعلام کرده هر تیمی تمرین کند کار غیر قانونی انجام داده است و با برخورد کمیته انضباطی مواجه خواهد شد. علاوه بر این در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در ایران سازمان لیگ مخالف جدی تعطیلی بازی های لیگ برتر بود و اینکه همین جا لیگ برتر را تمام شده اعلام کند اما اکنون یکی از موضع های سازمان لیگ در خصوص بازی ها تعطیلی آن در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا در ایران است.

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ بازی های این فصل را به پایان می برد؟ گفت:« نمی‌توانیم چیزی را صد درصد بگوییم، ما اولویت‌بندی می‌کنیم و الآن هم اولویت اول سازمان لیگ این است که مسابقات را به پایان برسانیم اما اگر زمان بگذرد و دیگر نتوانیم این کار را انجام دهیم به سراغ اولویت‌های بعدی خواهیم رفت در آن صورت امکان دارد هر تصمیمی گرفته شود.

 

در چنین شرایطی و با صحبت های مطرح شده احتمال پایان بازی های لیگ برتر با جدول فعلی وجود دارد. وقتی شیوع ویروس کرونا بازی های المپیک را یک سال به تاخیر انداخته است تعطیلی احتمالی بازی های لیگ برتر ایران دور از ذهن نیست. به خصوص که نمودار انتقال ویروس کرونا در ایران هنوز متوقف نشده است و از سویی گفته شد با بازگشت مسافران نوروزی رشد انتقال این ویروس به خصوص در شهر تهران صعودی خواهد شد و این می تواند تعداد مبتلایان و متاسفانه تعداد آدم هایی که جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست می دهند، بیشتر کند.

 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت! در این باره گفت: « واقعیت این است برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر به دست فدراسیون فوتبال و یا سازمان لیگ نیست و سازمان لیگ زمانی می تواند بازی ها را استارت بزند که شرایط کشور به حالت عادی برگردد. اگر شرایط در ماه های آتی به همین منوال باشد چاره ای جز تعطیلی همیشگی بازی های این فصل لیگ برتر وجود ندارد.

 

به طور حتم فدراسیون فوتبال برای تعطیلی بازی های لیگ برتر با باشگاه ها و از همه مهمتر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مشورت خواهد کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که هم اکنون نه فقط لیگ برتر بلکه خیلی از لیگ های معتبر دنیا هم تعطیل است و تصمیم گیری آنها هم می تواند در تصمیم گیری سازمان لیگ دخیل باشد.»

 

هم اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران تمرینات تیم های لیگ برتری تا پایان فروردین ماه تعطیل شده است و سازمان لیگ خطاب به تیم ها اعلام کرده است حتی حق تمرین هم ندارید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------