حرکت AFC به سوی تصمیم نهایی/ لیگ قهرمانان متمرکز برگزار می‌شود؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ قهرمانان
بحث و بررسی نحوه برگزاری ادامه رقابت های فوتبال مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا همچنان ادامه دارد اما اینکه مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود گزینه جدی تری است.

به گزارش مهر، رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد تا باشگاه های حاضر در این تورنمنت منتظر تصمیم جدید AFC باشند.

 

سایت اسپورت، در بخش ورزشی مربوط به بازی های آسیایی خود اقدام به انتشار گزارشی از تصمیم احتمالی سران AFC درباره ادامه بازی های فصل جاری کرده است. در این گزارش آمده است: راهکار نهایی مسئولان کمیته مسابقات، ادامه بازی های مرحله گروهی به صورت تک بازی و به میزبانی یک کشور است.

 

منبع اگاهی که سایت اسپورت ۲۴ به اسم آن اشاره نکرده است در این باره اطلاع داده است: محتمل ترین سناریو برای ادامه مرحله گروهی برگزاری بازی ها به صورت تک بازی است. به احتمال خیلی زیاد ازبکستان، قطر و یا شاید کویت و عمان میزبان بازی های غرب آسیا شوند؛ اما در شرق هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است اما فیلیپین و مالزی دارای شانس هستند.

 

همچنین نشریه التحاد امارات در تازه ترین گزارش خود درباره سرنوشت ادامه لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا نوشته است: برگزاری بازی ها بصورت متمرکز در یک کشور پیشنهاد جدی است که مطرح شده و AFC باید تصمیم بگیرد.

 

بر اساس این پیشنهاد ، دیدارهای مربوط به گروه های اول و دوم به میزبانی یک کشور و بازی های گروه سوم و چهارم به میزبانی یک کشور دیگر برگزار می شود. یعنی تمام بازی ها به صورت متمرکز در ۲ کشور برگزار می شوند. قرار است به زودی درباره این موضوع تصمیم نهایی گرفته شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------