آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

قیمت مد نظر بارسلونا برای کوتینیو مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بارسلونا
به گزارش ایونینگ استاندارد، بارسلونا برای فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی خود قیمتی 80 میلیون یورویی تعیین کرده و درفصل تابستان قصد فروش او را دارد. 

به گزارش  ورزش سه ، درحالیکه اخیرا شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا به لیگ برتر مطرح شده، ایونینگ استاندارد مدعی شد بارسلونا در فروش او در تابستان پیش رو جدی است و به باشگاه‌هایی که به او علاقه‌مند هستند اعلام کرده قیمت مد نظرش برای واگذاری کوتینیو 80 میلیون یورو خواهد بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بارسلونا

کوتینیو در ژانویه 2018 باشگاه لیورپول را ترک کرد و با  قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو راهی بارسلونا شد. اما کوتینیو در بارسا نتوانست انتظارات را برآورده کند و بعد ازیک فصل و نیم حضور در نوکمپ به  صورت قرضی به بایرن مونیخ واگذار شد.

 

درحالیکه بایرن مونیخ از این گزینه برخوردار است که امسال تابستان با پرداخت 120 میلیون یورو، قرارداد قرضی کوتینیو را دائمی کند ولی باواریایی‌ها مایل به پرداخت چنین مبلغی نیستند و در نتیجه بارسلونا مجبور شده قیمت مد نظرش برای این ستاره 27 ساله را کاهش دهد.

 

بر اساس این گزارش، بارسا که مصمم است امسال تابستان چند خرید بزرگ  انجام دهد آماده است به پیشنهادات برای خرید کوتینیو که در محدوده 80 تا 90 میلیون یورو باشند پاسخ دهد. دو گزینه اصلی بارسلونا برای خرید در تابستان امسال نیمار و لائوتارو مارتینز هستند که بلوگرانا برای جذب آنها به پول نیاز دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------