امیدواری ناپولی به جذب سردار آزمون از طریق مدیربرنامه سرشناس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سردار آزمون
باشگاه ناپولی امیدوار است از طریق «فالی رمضانی» مدیر برنامه سرشناس که در ناپولی هم بازیکن دارد، سردار آزمون را جذب کند. 

به گزارش مهر، گمانه زنی ها از حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه در تیم ناپولی ایتالیا هر روز پرنگتر می شود. با این حال موانعی بر سر راه انتقال این مهاجم به ایتالیا وجود دارد.

 

خرید احتمالی آزمون که دارای شهروندی غیر اروپا است، تیم ناپولی را وادار می کند تا از بین «اوسپینا» و «لوزانو» یک نفر را آزاد کند تا سهمیه بازیکنان غیر اروپایی خالی شود. اوسپینا دروازه بان تیم ملی فوتبال کلمبیا و شاگرد کارلوس کی روش یکی از بازیکنان غیر اروپایی ناپولی است.

 

هرچند امروز خبری مبنی بر مخالفت و بی میلی پدر سردار آزمون نسبت به انتقال این مهاجم به ایتالیا منتشر شد، اما یکی از سایت های ایتالیا از شانس بالای پیوستن آزمون به ناپولی خبر داد.

 

سایت «۱۰۰x۱۰۰napoli» در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که آزمون تحت قرارداد با شرکت نقل و انتقالاتی «لیان اسپورتس» قرار دارد؛ شرکتی که با «فالی رمضانی» یکی از مدیر برنامه های قدرتمند بازیکنان فوتبال همکاری می کند و همین مسئله ممکن است منجر به نزدیک شدن آزمون و ناپولی شود.

 

این سایت اعلام کرده «دیگو دمه» بازیکن آلمانی سال گذشته توسط این مدیر برنامه مقدونیه ای به ناپولی آورده است. همچنین « کالیدو کولیبالی» در حالی که مشتریان زیادی داشت با کمک رمضانی به ناپولی پیوست و کار تمدید قرارداد «ماکسیموویچ» با ناپولی با همکاری این مدیر برنامه بوده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر سردار آزمون، اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی هم تحت قرارداد با شرکت لیان اسپورتس است و با این شرکت برای نقل و انتقالات همکاری می کند.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سردار آزمون

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------