یک داور از قلعه‌نویی تقاضای بخشش کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قلعه‌نویی
یکی از داوران پُر اشتباه سالیان اخیر فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی بخاطر اعلام یک پنالتی به ضرر تیم او، عذرخواهی کرد.

اشکان خورشیدی در گفت‌وگو با برنامه اتفاق شبکه سه اظهار کرد: در یک بازی بین پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان قضاوت می‌کردم که در دقیقه ۹۰ آن مسابقه یک پنالتی به سود تیم پدیده گرفتم ولی آن پنالتی تبدیل به گل نشد.

 

او ادامه داد: در آن مقطع، سرمربی ذوب‌آهن آقای امیر قلعه‌نویی بود؛ پس از پایان مسابقه فیلم بازی را در فرودگاه دیدم و بلافاصله از آقای قلعه‌نویی و دروازه‌بان ذوب‌آهن عذرخواهی کردم.

 

این داور فوتبال درباره اختلافاتی که قلعه‌نویی با او دارد، عنوان کرد: متأسفانه در جریان آقای قلعه‌نویی سوء تفاهم‌هایی به وجود آمده که رابطه‌ی بین شخص بنده یا جامعه داوری با ایشان را دچار اشکال کرده است. واقعیت این است که آقای قلعه‌نویی یکی از مربیان خوب ایران محسوب می‌شود و این احترام متقابل وجود دارد. هر جایی هم ایشان را ببینیم، احترام می‌گذاریم. اگر اشتباهی از طرف ما اتفاق افتاده، قطعا سهوی بوده و از ایشان عذرخواهی کردم، اما شاید برخی مواقع نیز ایشان معتقد باشد که داور اشتباه کرده، اما نظر کمیته داوران چنین چیزی نباشد.

 

خورشیدی با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی بین من و قلعه‌نویی وجود ندارد، ابراز کرد: شاید یک سری افراد باشند که این فضا را مسموم می‌کنند، اما واقعا هیچ مشکلی بخاطر آن صحنه بین ما وجود ندارد.

 

ورزش  سه 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------