رافت: دعوای مدیریتی همیشه در پرسپولیس بوده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پایان رافت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دعوا و درگیری مدیریتی همیشه در این باشگاه وجود داشته است.

«پایان رافت» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  درباره اختلافات و دعواهای مدیریتی در این باشگاه افزود: از زمانی که من یادم می‌آید این دعواها وجود داشته چون باشگاه خصوصی نیست و همه دوست دارند مدیر بشوند.

 

وی همچنین در خصوص ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اظهار داشت: امکانات ما مثل کشورهای اروپایی نیست که بخواهیم لیگ را برگزار کنیم چرا که ساده‌ترین امکانات را هم نداریم.

 

وی ادامه داد: زمانی که ویروس کرونا نبود، مشکلات فراوانی داشتیم و در شرایط کنونی مشکلات چند برابر شده است. به نظر من باید لیگ برتر این فصل را تمام شده اعلام کنند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید لیگ را تمام و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، چون سلامت مردم از همه چیز مهمتر است. فوتبال همیشه هست اما سلامت مردم اهمیت دارد.

 

رافت یادآور شد: به نظرم در این شرایط باشگاه ها باید کار فرهنگی انجام دهند و جام این فصل را هم اگر به پرسپولیس ندادند به شهدای سلامت تقدیم کنند.

 

وی همچنین در واکنش به مصاحبه برخی از بازیکنان و پیشکسوتان استقلال علیه قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس گفت: لزومی ندارد که بخواهیم جواب آنها را بدهیم حرف همیشه هست و آدم قرار نیست جواب هر چیزی را بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------