شیخ فردا فسخ می‌کند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شیخ

 

طی روزهای اخیر تعدادی از رسانه‌‌ها اخباری‌‌‌هایی در مورد فسخ قرارداد شیخ دیاباته منتشر کرده‌اند که احمد سعادتمند این مسئله را رد می‌کند و می‌گوید: «هیچ مشکلی در پرداخت مطالبات دیاباته وجود ندارد و ما به‌ تمام تعهدات خود در قرارداد این بازیکن پایبند هستیم و تعهدات خود را انجام می‌دهیم تا دیاباته بدون مشکل همراه استقلال باشد.»

 

البته در این‌بین ذکر این نکته ضروری است که دیاباته تا بیست‌و ششم اردیبهشت ماه به استقلال فرصت پرداخت مطالباتش را داده، فرصتی که روز جمعه به پایان می‌رسد اما آبی‌‌ها تا‌کنون تنها‌60 هزار دلار از 255 هزار دلار مطالبات او را پرداخت کرده‌اند.

 

همین مسئله باعث شده تا ستاره محبوب آبی‌‌ها در اکثر مصاحبه‌های خود از برخورد مدیران استقلال انتقاد کند. دیاباته در تازه‌ترین مصاحبه خود یک‌بار دیگر از نحوه دریافت مطالباتش ابراز نارضایتی کرده و گفته: «شدیدا دلتنگ شروع دوباره رقابت‌های فوتبال هستم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود. تمریناتم را دنبال می‌کنم و امیدوارم شرایط فراهم شود تا بازهم کنار هواداران استقلال کار را دنبال کنم. با این‌حال من رفتارهایی از سوی باشگاه می‌بینم که انگار می‌خواهند شیخ را فراری دهند. پولی هم که واریز شده حقوق یک ماه من هم نمی‌شود و فکر می‌کنم دست‌هایی وجود دارد که می‌خواهند مرا از استقلال دور کنند.

 

عقب افتادن 5 ماه حقوقم بی‌احترامی به شعور من بوده و باید به هواداران استقلال بگویم که همه کار کردم و به باشگاه فرصت دادم تا پیش آن‌ها بمانم و الان هم منتظر هستم تا با درست شدن اوضاع در‌کنار این تیم باشم. فقط این را باید بگویم که اگر قراردادم فسخ شد، مرا مقصر ندانند چون این تصمیم علی‌رغم میل باطنی من است و قطعا تصمیم سختی خواهد بود. من هم خانواده دارم و باید برای آن‌ها تصمیمی درست بگیرم و اگر به موقع پول واریز نشود مجبور به فسخ قراردادم خواهم بود.»

 

با این ‌شرایط مسلما پرداخت مرحله‌‌‌‌ای مطالبات دیاباته و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های داخلی‌‌ نمی‌تواند روش مناسبی برای حفظ ستاره محبوب آبی‌‌ها باشد. در روزهای اخیر خیلی از خبرگزاری‌‌ها و حامیان احمد سعادتمند در فضای رسانه‌‌‌‌ای با تیترهای پر‌رنگ و لعاب خبر پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ را در صدر اخبار خود قرار داده‌اند. به عنوان مثال بارها و بارها تیتر قسط اول دیاباته پرداخت شد را در روزهای اخیر دیده و خوانده‌ایم اما شاید جالب باشد که بدانید مبلغ پرداختی به دیاباته در اولین مرحله حدود‌20 هزار دلار بوده است! احمد سعادتمند که گویا علاقه زیادی هم به بزرگ‌نمایی در فضای رسانه‌‌‌‌ای دارد، در 2 روز اول جمعا‌40 هزار دلار به حساب دیاباته واریز کرد و روز دوشنبه با کاهش قابل ملاحظه‌‌‌‌ای این پرداخت اقساطی به‌80 هزار درهم معادل‌ 20 هزار دلار رسید.

 

این در حالی است که مطالبات دیاباته و مدیربرنامه‌هایش از استقلال حدود 255 هزار دلار است که باشگاه تا زمان نگارش این خبر هنوز 195‌هزار دلار آن را پرداخت نکرده است. این یعنی استقلال هنوز حتی یک‌چهارم پول دیاباته را هم به او نداده است. این در‌حالی است که طبق نامه‌ای که دیاباته به باشگاه استقلال ارسال کرده، آبی‌ها تا بیست‌و ششم اردیبهشت ماه (فردا) فرصت دارند که مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند. با این روندی که سعادتمند در پیش گرفته، احتمال تسویه کامل با دیاباته بسیار کم است و با توجه به مصاحبه اخیر او باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد؟!

 

  خراسان  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------