صادقی: با تیم بزرگ استقلال بازی داریم ولی حریف سرسختی برای آنها هستیم/ خالی بودن سکوها در این بازی به سود ماست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,صادقی
سرمربی سایپا در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی بازی با استقلال صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: خوشحالم که بعد از 4 ماه به مسابقات برگشتیم. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما تیم جوانی را در این فصل دور هم جمع کردیم و از انگیزه بالایی برای این بازی برخوردار هستیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که داشتیم عملکرد فنی خوبی هم داشتیم، هرچند که از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم. با تیم بزرگ استقلال بازی داریم ولی با انگیزه کافی و بالا به زمین می‌رویم و حریف سرسختی برای آبی‌پوشان هستیم.

 

وی در مورد اینکه سایپا از داوری ضربه زیادی تا کنون خورده و از این بابت نگرانی دارد یا نه هم گفت: داوران ما قشر زحمت‌کش جامعه ورزش هستند و به همه آنها احترام می‌گذاریم. تیم ما خیلی از داوری ضربه خورده ولی ما به همه داوران اعتماد کامل داریم. داور بازی ما با استقلال پیام حیدری است که از داوران خوب و قابل احترام فوتبال ما هستند. ما هیچ نگرانی بابت داوری نداریم و مطمئنیم یک قضاوت عادلانه را شاهد خواهیم بود.

 

سرمربی سایپا در مورد اینکه یک بازیکن این تیم رباط صلیبی پاره کرده و تصمیمش برای پر کردن جای خالی او چیست، توضیح داد: بله متاسفانه ما امیرحسین حسین‌زاده را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که از بازیکنان خوب و کلیدی تیم ما بود ولی ما بازیکنان خوبی در تیم داریم و نفرات جوان و با انگیزه‌ای در تیم ما هستند که می‌توانیم جای خالی حسین‌زاده را پر کنیم و به بازیکنانم اعتقاد دارم می‌دانم می‌توانیم از این مشکل هم عبور کنیم.

 

صادقی در مورد اینکه همیشه تیم‌های بزرگ و پرطرفدار مقابل سایپا از پوئن تماشاگر برخوردار بودند و حالا این اتفاق نمی‌افتد هم گفت: ما همیشه دوست داریم مقابل تماشاگران و در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنیم چرا که جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است ولی خب اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود خصوصاً جلوی تیمی مثل استقلال به ضرر آنهاست و از این جهت به سود ما می‌شود.

 

وی در خصوص محروم و مصدومان استقلال برای دیدار فردا گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان جایگزین خوب هستند و استقلال در این بخش مشکلی ندارد. تلاش می‌کنیم اول فوتبال خوبی ارائه دهیم و سپس امتیاز بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با مثبت شدن تست یکی از بازیکنان تیمش گفت: اسمش را نمی‌توانیم بگوییم. چهار مرحله تست دادیم که تست یکی از بازیکنان مثبت بود و خیلی زود قرنطینه شد. در مرحله چهارم تست یکی دیگر از بازیکنان مثبت شد. علائم ظاهری نداشت، اما امیدواریم خیلی زود برگردد و اضافه شود. وضعیت او خوب بود و تمرین می‌کرد. روال این است که پس از 14 روز از او تست خواهند گرفت تا اگر منفی باشد، به تمرینات بازگردد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------