خاطره جالب سجاد انوشیروانی از روبوسی نکردن آیان با بهداد سلیمی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سجاد انوشیروانی
سجاد انوشیروانی سرمربی اسبق تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران در تازه‌ترین مصاحبه خودش خاطره جالبی در خصوص اتفاقات المپیک 2012 ریو تعریف کرده.

به گزارش خبرآنلاین؛ سجاد انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی وزنه بردای ایران که در المپیک 2012 لندن همراه با بهداد سلیمی درخشش فوق العاده ای در آن بازی ها داشت، به تازگی در جدیدترین مصاحبه خودش خاطره جالبی از اتفاقات المپیک لندن تعریف کرده. انوشیروانی درباره یکی از رفتارهای جالب تاماش آیان گفته: من طی سالها حضور در رقابتهای بین المللی چه به عنوان ورزشکار و چه مربی، شناخت خوبی از تاماش آیان، رئیس سابق فدراسیون جهانی  پیدا کرده ام. یک خاطره جالب  برایتان بگوید.

 

در المپیک لندن که همه می گفتند شانس بهداد سلیمی و من برای کسب مدال بیشتر از سایرین است، قبل از شروع دسته فوق سنگین، آیان به سالن گرم آمد و با وزنه بردار روسیه ای روبوسی کرد اما با ما فقط دست داد. این موضوع باعث نگرانی ما شد  گفتیم نکند پشت پرده خبرهایی هست. اما بعد از پایان مسابقه بهداد و من مدال های طلا و نقره را کسب کردیم و وزنه بردار روس (آلبگوف) روی سکوی سوم ایستاد.

 

بعدها که جریان را جویا شدم فهمیدم آیان اگر با کسی روبوسی کند، یعنی مدال طلا به او نخواهد رسید. این قضیه گذشت تا سال 2016 که من سرمربی بودم و بهداد قرار بود با تالاخادزه رقابت کند. قبل از شروع مسابقه آیان به رسم همیشه به سالن گرم آمد و این بار با بهداد روبوسی کرد اما با وزنه بردار گرجستانی فقط دست داد. این صحنه را که دیدم توی دلم خالی شد و بعد هم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------