نه قهر نه هشدار، کریمی دنبال وصول چک است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یک مدیر استقلال: بازیکنان رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد دارند

طبق پیگیری‌های فرهیختگان  علی کریمی که مدتی پیش به دفتر باشگاه استقلال مراجعه کرد با اهداف دیگری این کار را انجام داده و در مدت زمان حضور کریمی در باشگاه صحبتی درخصوص تمدید قرارداد یا سایر مسائل دیگر مرتبط با این موضوع به میان نیامده است.

 

 

 به گزارش «فرهیختگان»، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر بازار شایعات و شائبه‌ها حول محور تیم‌های مختلف به‌خصوص سرخابی‌ها طبق روال هر ساله بیشتر شده است. معمولا در این مقاطع از فصل بسیاری از بازیکنان شاخص و توانمند در تیم‌های مختلف لیگ برتر یا دسته‌های پایین‌تر در رسانه‌ها گزینه حضور در استقلال و پرسپولیس می‌شوند و برخی ستاره‌های آبی و قرمز هم نام‌شان در لیست مازاد سرمربیان دو تیم قرار می‌گیرد. حتی مشاهده شده یک بازیکن برای فصل بعد یا حتی یک نیم فصل توسط رسانه‌ها لباس چندین تیم را برتن کرده اما درنهایت در همان تیم قبلی خود مانده و در فصل جدید نیز برای آن بازی کرده است.

 

چندی پیش نوشتیم درحالی که هنوز نیمکت استقلال برای فصل آینده ثباتی نداشته و مشخص نیست کدام مربی ایرانی یا خارجی روی نیمکت استقلال فصل بیستم خواهد نشست، اخباری درباره لیست مازاد یا لیست خرید آبی‌پوشان برای فصل بعد منتشر شد. اخیرا نیز شایعه شده که برخی ستاره‌های استقلال و به‌طور شاخص علی کریمی برای فصل آینده هشدار داده‌اند که اگر فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بماند یا امیر قلعه‌نویی به این تیم برگردد آنها به هیچ‌وجه حاضر نیستند برای فصل بیستم لباس آبی استقلال را بر تن کرده و این تیم را همراهی کنند و حضور اخیر وی در باشگاه نیز به این مساله مرتبط شده است.

 

 کریمی به دنبال وصول چک قدیمی

 

این درحالی است که طبق پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» علی کریمی که مدتی پیش به دفتر باشگاه استقلال مراجعه کرد با اهداف دیگری این کار را انجام داده و در مدت زمان حضور کریمی در باشگاه صحبتی درخصوص تمدید قرارداد یا سایر مسائل دیگر مرتبط با این موضوع به میان نیامده است.

 

کریمی که در یک محفل خصوصی حتی این‌طور عنوان کرده که مجیدی را بیشتر از شفر قبول دارد و عامل ناکامی استقلال را بدشانسی‌ها و برخی عوامل غیرفنی می‌داند هفته گذشته به‌منظور تسویه‌حساب بابت مطالبات فصل قبل و چکی که به همین منظور در اختیار او بوده و وصول نشده است راهی باشگاه شد و در مورد مسائل مالی گذشته با مسئولان امر در استقلال به گفت‌وگو و مذاکره پرداخته است.

 

کریمی دیروز با انتشار عکسی از خودش و مدیر برنامه‌های ایرانی و دبی‌نشین ایسما و پاتوسی باعث به‌وجود آمدن شایعات زیادی در فضای مجازی شد. با این حال گفته می‌شود این عکس قدیمی نیست هر چند این حرکت کریمی نیز می‌تواند شائبه برانگیز باشد.

 

یکی از مدیران استقلال که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان استقلال دارد در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود کریمی و چند ستاره دیگر استقلال این‌طور عنوان کرده‌اند که اگر برای فصل بعد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان باشد آنها این تیم را ترک خواهند کرد، به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «واقعا نمی‌دانم چرا این حاشیه‌ها فقط برای ماست‌. اگر علی کریمی یا سایر بازیکنان استقلال چنین نیتی داشتند یا به آن فکر می‌کردند حداقل با من این موضوع را درمیان می‌گذاشتند، درحالی که اصلا از زبان آنها چنین چیزی را نشنیده‌ام. اگر کریمی می‌خواست با مجیدی کار نکند همان نیم‌فصل می‌رفت و چرا باید نیم‌فصل دیگر با او کار می‌کرد؟»

 

وی افزود: «این شایعات دروغ محض است و تا جایی که در سفرها و اردوهای تیم حضور داشته و از نزدیک دیده‌ام، بازیکنان رابطه بسیار صمیمانه و خوبی با مجیدی دارند و حتی سرمربی استقلال بعد از بازی با نفت آبادان از تلاش کریمی در میانه میدان بیشترین تمجید را کرد و وقتی که این خبر‌ها منتشر می‌شود، جز تاسف خوردن و ناراحتی نمی‌توان کار دیگری کرد.»

 

  محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------