توضیحات نوازی درباره استوری جنجالی‌اش برای پرسپولیسی‌ها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمد نوازی
محمد نوازی حرف‌های جدیدی درباره استوری حاشیه‌سازی که فرستاده بود می‌زند. 

محمد نوازی اخیرا جنجال ساز شد. او بعد از قهرمانی پرسپولیس به کنایه یک استوری منتشر کرد.  هواداران پرسپولیس هم شاکی شدند و به پیج او حمله کردند. نوازی حالا در این باره توضیحاتی می‌دهد. 

 

*آقای نوازی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر استوری تازه ای منتشر کردید که باعث شد تا هواداران به پیج شما حمله کنند. 

ببینید اینها جزیی از فوتبال است. مگر در فضای مجازی درباره استقلال و استقلالی‌ها کم صحبت می‌شود؟ خود شما چند بار دیده‌اید که علیه استقلال استوری منتشر کرده‌اند؟ ما چیزی گفته‌ایم؟ حمله‌ای کرده‌ایم که چرا شما چنین چیزی نوشتید؟ من به هوادار کار ندارم، خودم را می‌گویم. ببینید کری خوانی در فوتبال طبیعی است. حالا بعضی‌ها دوست دارند موضوع را بزرگ کنند و دست به توهین بزنند. متاسفانه این آدم ها هم در فضای مجازی کم نیستند ولی بیرون از فضای مجازی، ما برخورد هواداران را می‌بینیم. وقتی پرسپولیسی‌ها از این چیزها می نویسند، ما هم می نویسیم و قرار نیست همه از دست هم ناراحت شویم. متاسفانه بعضی‌ها کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند. ما با پرسپولیسی‌ها رفیقیم. کری می خوانیم. آنها هم کری می‌خوانند. ببخشید از داخل فوتبال اگر قرار باشد کسی ناراحت شود که دیگر ورزشکار نیست. در کل می خواهم بگویم کری خوانی و انتقاد همیشه بین دو طرف بوده. خیلی وقت ها حتی به استقلال فحاشی کرده اند ما چیزی گفته ایم؟ 

 

*کلا بحث زیاد است و فضای مجازی شده همین چیزها. 

من کاری به بحث‌های دیگر ندارم. الان هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. به هر حال این دو باشگاه همیشه با هم رقابت دارند. من می گویم به هر حال یکسری اتفاقات افتاده که هوادار استقلال و پیشکسوتان اینطور موضع می‌گیرند. به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. 

 

 از گوشه و کنار چیزهایی می‌شنویم. در فضای مجازی هم بخشی از آن پخش شده است. استقلال هم لطمه زیادی خورده است.

 

*یعنی فکر می‌کنید پشت پرده چه اتفاقی افتاده؟ 

ببینید هر چه بوده استقلال ضربه خورده است. یکجورهایی تقصیر وزارت ورزش است. اشتباهات مدیریتی را مدیرانی کردند که وزارت آنها را انتخاب کرده بود. سر بی پولی مربیان هم دیدید چه اتفاقی افتاد و متاسفانه همه اینها ضربه زد. 

 

*یعنی مستند می گویید که اتفاقاتی بوده؟ یا روی حدس و گمان؟ 

من که در وزارت ورزش یا باشگاه استقلال نیستم و فعالیت نمی‌کنم ولی به هر حال ما با خیلی‌ها ارتباط داریم. از گوشه و کنار چیزهایی می‌شنویم. در فضای مجازی هم بخشی از آن پخش شده است. استقلال هم لطمه زیادی خورده است. اگر استراماچونی را نگه می داشتند واقعا وضعیت تیم خیلی فرق می کرد. 

 

*یعنی فکر می‌کنید استقلال قهرمان می‌شد؟ 

با استراماچونی واقعا شرایط استقلال فرق می‌کرد و همه چیز مشخص بود. تیم با او سر و شکل خوبی گرفت. همه خوشحال بودند که استراماچونی موفق بوده ولی او رفت و این اتفاقات در استقلال رخ داد. همین چیزها برای ما سوال و معما بوده. چرا استقلال باید در اوج با این مشکلات روبرو شود؟ چرا هر سال باید بازیکنان زیادی از استقلال بروند؟ اگر قرار است پول به بازیکن خارجی بدهند، همان پول را بدهند ستاره های خودمان را نگه دارند. واقعا چرا اینهمه بازیکن فراری دادند؟ 

 

*ولی قبول دارید استقلال هم یکجاهایی فرصت از دست می‌دهد و دیگر به وزارتخانه ربطی ندارد؟ مثلا بازی نساجی که برای کسب سهمیه مهم بود چرا باید مساوی می‌شد؟ 

این بحث فنی است. بچه ها در نیمه اول بازی نساجی خوب بودند ولی در نیمه دوم شرایط عوض شد. اینها جای نقد و بررسی و انتقاد دارد. به نظر من حسینی روی گلی که از راه دور خورد، اصلا حواسش به بازی نبود. 

 

*واقعا؟

احساس من این بود. راحت می توانست توپ را بگیرد ولی نتوانست.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمد نوازی

سعید اکبری 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------