پرسپولیس می‌تواند سه گانه بیاورد/انگیزه استقلال در دربی بیشتر است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه انگیزه استقلال برای دیدار با پرسپولیس در جام حذفی بیشتر است، گفت: با این حال پرسپولیس می تواند در این جام هم به قهرمانی برسد تا دوباره سه گانه بیاورد..

فرزاد آشوبی در گفتگو با مهر، درباره پایان بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتبال با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال تهران در هفته آخر گفت: قطعا لیگ امسال را با هیچ دوره ای نمی توان مقایسه کرد. تیم ها به دلیل تعطیلی بلندمدتی که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تجربه کردند روزهای متفاوتی داشتند.

 

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس به آنچه استحقاقش بود دست پیدا کرد. تکرار قهرمانی‌های متوالی این تیم به دلیل ثبات در لیست بازیکنان و دیدگاه حرفه ای مجموعه ای است که در رختکن این تیم حضور دارد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در این باره تاکید کرد: وقتی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس رفت و گابریل کالدرون جای او را گرفت چند هفته ای زمان برد تا بازیکنان بتوانند با دیدگاه او تطابق فنی پیدا کنند اما آنها توانستند زیر نظر همین مربی به قهرمانی در نیم فصل برسند. وقتی هم کالدرون رفت و آقای گل محمدی آمد باز هم بازیکنان این تیم با درایتی که سرمربی داشت انعطاف به خرج دادند و خودشان را با شرایط وفق دادند. فقط بازیکن حرفه ای است که می تواند خودش را با چنین شرایطی تطبیق دهد در غیر اینصورت مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس کافی بود تا این تیم تمرکز خود را از دست دهد و به قهرمانی های خود پایان بدهد.

 

آشوبی که هم سابقه بازی در استقلال و هم سابقه بازی در پرسپولس را دارد، درباره دیدار دربی پایتخت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور یادآور شد: بازی حساسی را خواهیم دید که بر خلاف بازی های لیگ برتر نتیجه تساوی در ان معنا ندارد. قطعا انگیزه های استقلال بیشتر از پرسپولیس خواهد بود اما من فکر می کنم توانمندی مجموعه تیم پرسپولیس بیشتر از استقلال است. پرسپولیس باز هم می تواند به فینال جام حذفی رسیده و قهرمان هم شود. این تیم می تواند مثل فصل گذشته به هر سه جام برسد. لیگ برتر که خیلی زود به آن رسید و حالا با قهرمانی در جام حذفی باز هم خود به خود سوپرجام را تصاحب می کند.

 

آشوبی در پایان راجع به کار سخت نمایندگان فوتبال ایران در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود گفت: نتایج تیم ها در دو هفته ابتدایی چندان خوب نبود. نمایندگان فوتبال ایران علاوه بر جبران آن، باید خودشان را در شرایط ایده آل جسمی و روحی نگه دارند تا فصل فوتبالی آنها با خوشی به پیان برسد. بازی در لیگ قهرمانان نسبت به بازی های داخلی دشوارتر است چون حریفان آنها با سرمایه گذاری هایی که داشته اند ستاره های فوتبال جهان را به خدمت گرفته اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------