پیوس: بازیکنان پرسپولیس مغرور نشوند، به قهرمانی آسیا هم می‌رسند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پیوس
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند و اگر مغرور نشوند، می‌توانند به قهرمانی آسیا نیز برسند. 

«فرشاد پیوس» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل التعاون عربستان، اظهار داشت: این دیدار مانند یک بازی حذفی بود و پرسپولیس باید این دیدار را به هرشکلی که می‌توانست می‌برد تا به صدر جدول برسد.

 

وی ادامه داد: تیم حریف بازیسازی را از زمین خودش به خوبی شروع می‌کرد و بازی را به کناره‌ها می‌برد اما پرسپولیس توسط «وحید امیری» و «عیسی آل‌کثیر» بر روی مدافعان التعاون پِرِس شدید می‌کرد و اجازه کار را به آن‌ها نمیداد و همین موضوع باعث شده بود تا مدافعان حریف رو به بازی مستقیم بیاورند. پرسپولیس با دوندگی بالا مرکز زمین را در اختیار گرفته بود و مدافعان این تیم نیز اجازه نمی‌دادند که مهاجمان التعاون کاری از پیش ببرند با وجود اینکه «میشل دوک» مهاجم با کیفیتی به حساب می‌آید.  

 

پیوس افزود: در نیمه دوم نیز پرسپولیس در همان ابتدای کار به گل رسید که این موضوع روحیه این تیم را بالا برد و باعث شد در ادامه کار بهتر و روان‌تر بازی کنند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب بهترین بازیکن این تیم در دیدار با التعاون، گفت: امیری و «بشار رسن» بسیار خوب کار کرده و نقش بسیار مهمی در پیروزی پرسپولیس در این دیدار داشتند. 

 

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس با تیم الدوحیل قطر، تصریح کرد: الدوحیل تیم قلدر و پولداری است و این بازی در کشور خودش برگزار می‌شود. شرایط این دیدار با بازی شب گذشته پرسپولیس تفاوت دارد. ما باید با صبر و حوصله زیاد به میدان برویم و از همان اول روی این تیم فشار نیاوریم چرا که در صدر جدول قرار داریم و با یک تساوی نیز شرایط خوبی در جدول پیدا می‌کنیم.‌ 

 

پیوس ادامه داد: شاید بازیکنان پرسپولیس از لحاظ مالی ارزان‌تر از بازیکنان الدوحیل باشند اما نفر به نفر از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی از آن‌ها بهتر هستند. بازیکنان پرسپولیس با غیرتی که دارند، می‌توانند روبروی الدوحیل نیز پیروز شوند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بردهای یک بر صفر این تیم در دو دیدار اخیر، تاکید کرد: همین نتیجه یک بر صفر هم می‌تواند پرسپولیس را در دیدارهای بعدی این تیم در مقابل حریفان به برتری برساند. پرسپولیس باید به خوبی ریکاوری کند و با آرامش بیشتر به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا فکر کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند با همین شرایط به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فکر کند یا خیر، گفت: بله حتما همینطور است. پرسپولیس هفت بازیکن خوب در پست‌هایی که نیاز داشته، جذب کرده است. درست است ۲ بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذار از پرسپولیس رفتند اما این تیم با بازیکنانی که به خدمت گرفته، روز به روز هماهنگ‌تر و بهتر می‌شود و این تیم اگر مغرور نشود، می‌تواند به قهرمانی نیز برسد.   

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------