نامجومطلق:با تساوی هم شانس صعود داریم!/ غفوری: امیدوارم قدم اول را محکم برداریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نامجومطلق
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از هر چیز باید بگویم کنار کشیدن الوحده امارات نظم بازی ها را بر هم و به ما لطمه زد. 

به گزارش فارس، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه در خصوص اینکه تیمش نسبت به سایر تیم های این گروه فرصت بیشتری برای استراحت داشته اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص باید بگویم کنار کشیدن الوحده امارات نظم بازی ها را بر هم و به ما لطمه زد. در شرایط عادی الوحده 4 امتیاز در دو تیم گرفته بود و این می توانست به نفع ما باشد.

 

وی افزود: البته کنفدراسیون فوتبال آسیا می توانست این مساله را در نظر بگیرد ولی چون مدت زمان بیشتری استراحت کردیم شرایط به نفع ما است اما از سوی دیگر از شرایط بازی ها دور هستیم. در مجموع تیم خوب و با انگیزه ای هستیم و باشگاهی قدیمی در آسیا هستیم و تیم خطرناکی برای سایر رقبا خواهیم بود.تلاش من و بچه ها این است در مرحله اول شرایطی را به وجود بیاوریم که از این دور صعود کنیم و در دور بعد حاضر باشیم.

 

وی در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: آنها تیم خوبی هستند البته ما یک بار در عراق با این تیم بازی کردیم و به تساوی یک بر یک رسیدیم و اگر در آن دیدار باهوش تر کار می کردیم می توانستیم برنده شویم. البته این تیمی که الان با آنها بازی داریم با تیم دو رفت طبیعتا تیم بهتری است و از نظر بدنی آماده است.

 

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است. بازی آنها با الاهلی را دیدیم و آنالیز دقیقی از آنها داریم و اطلاعات خوبی کسب کردیم و امیدوارم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.

 

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم خود عنوان کرد:‌  ما سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط لازم برای بازی را دارند.مطمئنا فردا با تمام توان خود برای گرفتن نتیجه لازم به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. استقلال به خاطر قدمتی که در فوتبال آسیا دارد، در کشورهای دیگر هم طرفدار دارد و تلاش ما این است که با بازی ‌و نتایج خوب خوب و دل هواداران را به دست بیاوریم.

 

نامجومطلق در خصوص اینکه ممکن است هر نتیجه ای جز برد کار استقلال را سخت کند و آیا این موضوع روی تیم شما فشار وارد کرده یا خیر گفت: ما با مساوی هم شانس صعود داریم چون در عراق با این تیم به تساوی رسیدیم. البته قطعا هدف ما گرفتن 3 امتیاز این بازی است و حتی می خواهیم این شانس را داشته باشیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم.

 

غفوری: کرونا تاثیر بدی روی استقلال گذاشت/ امیدوارم قدم اول را محکم برداریم

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه با ویروس کرونا خیلی از بازیکنان ما به این بیماری مبتلا شدند و این تاثیر بدی روی ما داشت.

 

به گزارش فارس، ووریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت:متاسفانه با ویروس کرونا خیلی از بازیکنان ما به این بیماری مبتلا شدند و این تاثیر بدی روی ما داشت. در اکثر بازی ها خیلی از بازیکنانمان را نداشتیم و این فشار زیادی در لیگ به ما وارد کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه از آن شرایط خارج شدیم و حالا بعد از مدت ها می توانیم تیم کاملمان را در اختیار داشته باشیم و بدون مصدوم وارد بازی ها شدیم و امیدوارم امتیازات خوبی را جمع کنیم و از گروهمان صعود کنیم.

 

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در مسابقات عنوان کرد: متاسفانه به دلیل کرونا از حضور تماشاگران در استادیوم ها محروم هستیم. حضور آنها برای ما که هواداران میلیونی داریم برای ما انرژی مثب است. البته ما بازیکنان با تجربه ای داریم و باید خیلی حرفه ای عمل کنیم و امیدوارم طوری در زمین بازی کنیم که دل آنها را خوشحال کنیم.

 

کاپیتان تیم استقلال در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: ما چند روزی بیشتر از رقبا استراحت کردیم و این موضوع را به فال نیک می گیریم. دیدن این 2 بازی از الشرطه خیلی به ما کمک کرد و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کردیم. امیدوارم قدم اول را خیلی محکم برداریم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------